زنگ بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 92 با حضور شهردار تهران ، محمد باقر قالیباف در دبیرستان علامه حلی 2 منطقه 16 به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صبح امروز شهردار تهران محمد باقر قالیباف در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه علامه حلی زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را به صدا در آورد و سپس به تقارن این روز با هفته  دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: با توجه به تقارن آیین بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس لازم است یاد شهدای دانش آموز دفاع مقدس را گرامی بداریم.

وی با حضور در جمع دانش آموزان این دبیرستان افزود: زمان در این مقطع تحصیلی ارزش بالایی برخودار بوده و یکی از مسیرهای پیشرفت است.

** اول مهر پیوند علم و عمل است

شهردار تهران همچنین اول مهر را پیوند علم و عمل دانست و عنوان کرد: اول مهر پیوند مبارکی است تا علم و عمل در ترکیب با هم اجرا شود.

دکتر قالیباف تنها راه نجات جامعه را علم محوری دانست و اظهار داشت: اگر جامعه علم دانش نداشته باشد به پیشرفت نخواهد رسید.

سپس شهردار منطقه 16 سید محسن اسدی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به منظور رفاه حال دانش آموزان خواستار افزایش امکانات تفریحی و آموزشی در این منطقه شد.

دکتر قالیباف در پایان اعلام کرد: دستورالعمل افزایش امکانات جدید از جمله احداث استخر شنا و تجهیز مدارس منطقه به کلاس هوشمند تا آخر هفته بررسی خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با حضور شهردار تهران محمد باقر قالیباف ،شهردار منطقه 16 سید محسن اسدی، مدیر آموزش و پرورش منطقه و مسئولین شهرداری منطقه ، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و در جمع خبرنگاران رسانه ساعت 7.30 برگزار شد./ف
برچسب ها: مدارس ، بازگشایی ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار