حجت الاسلام ابوترابی نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگران به منزله شناسنامه انقلاب اسلامی هستند و انقلاب ما دستاورد تلاش آن ها است.


به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام ابوترابی گفت: امیدواریم نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران بتواند در تبیین چهره نورانی خانواده بزرگ ایثارگران نقش اساسی خود ایفا کند.

وی ادامه داد: ایثارگران تبلور ایمان، عمل صالح، جهاد و ایثارند و این ارزش ها در انقلاب اسلامی ارج نهاده می شود.

ابوترابی خاطر نشان کرد: برای حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آرزوی توفیق دارم و امیدوارم ایشان از تمامی تجارب گذشته خود به شایستگی استفاده کنند وبا همکاری مدیران صالح گام های بلندی را در عرصه خدمت به جامعه ایثارگران بردارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تشکر از زحمات حجت الاسلام شهیدی نماینده  ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حجت الاسلام رحیمیان مظهر اخلاص، ایمان، عمل صالح، وفاداری به امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بوده و هستم و در دوران حضور خویش در این نهاد مقدس به عنوان مرجع دلسوز، صبور و امین برای خانواده بزرگ ایثارگران بوده است.

وی ادامه داد: امروز دولت و مجلس نمی توانند گوشه ای از خدمات ایثارگران را ارج نهند اما مدیران ارشد ، مجلس شورای اسلامی و رهبری نظام که خود امام ایثارگران و مجاهدین و جانبازان است بر این مهم اصرار دارند که به جامعه ایثارگر خدمت رسانی کنند.

ابوترابی گفت:  بیش از 1.3 نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جامعه ایثارگران هستند از رو ما آماده خدمت و انجام وظیفه در این عرصه هستیم و دولت نیز همیشه عزم جدی داشته تا در احترام و خدمت به جامعه ایثارگران گام های موثری بردارد.

وی خاطر نشان کرد: همه ما باید به یاری حجت الاسلام شهیدی در عرصه خدمت رسانی به ایثارگران بپردازیم و فرهنگ ایثارگری را در جامعه تبدیل به یک فرهنگ مسلط در کشور کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راه همواره بایستی زمینه حضور ایثارگران در جامعه فراهم شود و در عرصه مدیریت کشور در رده های مختلف از آن ها استفاده شود و بنیاد شهید در ای عرصه یک تکیه گاه جدی باشد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار