از این شکارچیان متخلف 24 قبضه اسلحه ساچمه زني و گلوله زني و سه قبضه اسلحه غيرمجاز كشف و ضبط شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، مدير كل حفاظت محيط زيست فارس گفت: با تلاش نيروهاي يگان اين اداره کل طي هفته گذشته تعداد 34 نفر شکارچي متخلف دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی ادامه داد: طي هفته گذشته لاشه دو راس كل و بز وحشي، یک سر خرگوش ، 60 قطعه کبک، تيهو و قمري و... توسط نيروهاي يگان حفاظت محيط زيست فارس کشف و ضبط شد و در این رابطه 34 نفر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: این کشفیات و دستگیریهای طي عمليات هايي در شهرستان هاي فراشبند، استهبان ،لامرد، نورآباد، فيروزآباد، آباده، بوانات، فسا، خرامه، ارسنجان، سروستان، خرم بيد و بختگان صورت گرفت.

فرمانده يگان حفاظت محيط زيست نیز گفت: از اين متخلفين 24 قبضه اسلحه ساچمه زني و گلوله زني و سه قبضه اسلحه غيرمجاز كشف و ضبط شد.

كامران اسلاملو همچنين از دستگيري گروهي خبر داد که اقدام به تخريب دو هزار بوته آنغوزه کرده بودند.

فرمانده يگان حفاظت محيط زيست استان فارس از کليه شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه شکار و صيد پرندگان و آزار و آسيب به حيات وحش مراتب را با شماره تلفن هاي 2317158 و 90-2317789 به اداره کل حفاظت محيط زيست فارس و يا در شهرستانها به ادارات محيط زيست شهرستان اطلاع دهند و بدين وسيله از مواهب و آفريده هاي الهي محافظت کنند./س

برچسب ها: کشف ، شکارچیان ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.