دكتر كيوان از کاهش و ثبات قیمت تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از کاهش و ثبات قیمت تجهیزات و ملزومات پزشکی به شرط ثبات نرخ ارز در سال جاری 92 خبر داد.

 دکتر کیوان، رئیس اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  تامین معیشت مردم که بخشی از آن نیز شامل هزینه های بهداشت و درمان می شود، در این وضعیت گرانی که یکی از علت هایش نوسات نرخ ارز بوده است،  در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفته است که در حوزه دندانپزشکی و تجهیزات پزشکی این اقدامات  انجام شده است.

 وی ادامه داد:  از جمله اینکه قیمت گذاری در مورد کالاهای وارداتی هم قبل از اینکه  وارد شود یعنی از نظر قیمت های پایه ای ارزی دارد، صورت می گیرد و هم بعد از اینکه وارد شدند هزینه هایشان محاسبه شده و قیمت مصوب برای آن اعلام می شود.

دکتر کیوان در ادامه بیان کرد: در بحش هایی قیمت های پایه ای اصلاح شده است و در بخش هایی نیز قیمت گذاری قانونی با سود قانونی صورت گرفته است که این موضوع باعث اصلاح قیمت ها شده است.

 رئیس اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه مجوز واردات به وفور و سهولت داده شده است،  اظهار داشت:ما در حال حاضر شاهد یک وفوری در خصوص تجهیزات پزشکی موجود در کشور هستیم و برنامه ای که برای اداره تجهیزات برای این موضوع داریم از پرهزینه ترین تجهيزات برای مردم شروع کرده ایم که در اين خصوص تجهیزات و ملزومات مصرفی که پرهزینه ترین هستند نسبت به كليه تجهیزات پزشکی در الويت هستند.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی در پایان خاطرنشان کرد: به شرط نرخ ارز که علی الظاهر دولت مصمم است تا آخر سال هیچ اتفاقی در عواملی که باعث تغییر نوسان قیمت ها می شود رخ ندهد، قیمت تجهیزات و ملزومات پزشکی کاهش می یابد و به ثبات قیمت خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
سلام
کاهش قیمت ها شامل کدام تجهیزات می شود؟؟
آخرین اخبار