مديركل امور آموزشي سازمان پزشكي قانوني كشور گفت: به همت معاونت آموزشي و پژوهشي، سايت آموزش مجازي سازمان پزشكي قانوني كشور به منظور تسهیل در ارائه آموزش از راه دور راه‌اندازي شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دكتر مسعود قادي پاشا با بيان اين مطلب افزود: ميسر نبودن امكان حضور پزشكان كارآموز به دلايل مختلف در تمامي كلاس هاي تئوري كارآموزان (در قطب هاي آموزشي) موجب كندي روند طي دوره و مانع پيشرفت آموزشي مي شد كه با راه اندازي سايت آموزش مجازي اين مشكل مرتفع مي شود.

وي خاطرنشان كرد: طبق برنامه آموزشي كلاس تئوري به مدت دوهفته در قطب هاي آموزشي برگزار مي‌شد اما هم اكنون كارآموز مي تواند در مركز استان خود و يا حتي در صورت داشتن امكانات لازم در منزل، دوره آموزشي را بگذراند كه اين مقدار از كل دوره (10 هفته) در قطب آموزشي كاسته خواهد شد.

به گفته وي استفاده از اين سايت با دريافت كد كاربري و رمز عبور از واحد آموزش سازمان و ورود به سايت آموزش مجازي به نشانی (www.elearning-lmo.ir/moodle) امكان پذير است؛ البته كارآموزان در صفحه اصلي سايت سازمان (www.lmo.ir) در بخش صفحات برگزیده می تواند لینک این صفحه را بیابند.

مديركل امور آموزشي سازمان با اشاره به چگونگي بهره مندي از امكانات آموزشي اين سايت اظهار داشت: كارآموز به مدت دوهفته فرصت دارد از 20 محتواي آموزشي و منابع درسي كه بر روي سايت موجود است استفاده كرده و در زمان آزمــون كه به مـدت دو روز است در امتحان شركت و با كسب حد نصاب نمره 14، دوره تئوري خود را طي كند.

دكتر قادي پاشا يادآور شد: معاونت آموزشي و پژوهشي سازمان در نظر دارد تعدادي از دوره هاي آموزشي و سمينارهاي علمي را كه به صورت مكرر مورد نياز سازمان است به صورت مجازي ارائه دهد كه تاكنون در اين زمينه موفق به تهيه 41 محتواي آموزشي شده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار