سرپرست معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرستان اسلامشهر از تشریح اهم برنامه ها و اقدامات به عمل آمده این واحد به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس خبر داد.

چنگیز جعفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح این خبر اظهار داشت: با عنایت به بازگشایی مدارس در اول مهر ماه و با توجه به هماهنگی های انجام شده با مناطق شش گانه اقداماتی نظیر رنگ آمیزی و نیز نواختن زنگ مهر در مدارس این مناطق در راستای طرح استقبال از مهر توسط واحد توسط واحد خدمات شهری شهرستان صورت پذیرفت.
وی با اشاره به نواختن زنگ مهر در تاریخ 31 شهریورماه در مدرسه 15 خرداد با حضور مسئولین این منطقه افزود: این مراسم در مدرسه راهنمایی و دبیرستان پروین اعتصامی و نیز واحد پیش دانشگاهی محله توحید دیروز با حضور مسئولین مناطق، مدرسه و نیز والدین دانش آموزان اجرا شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر از رنگ آمیزی مدارس امام هادی(ع) حضرت مریم، شاهد مشکلات النور، جواد الائمه، شهید کاظمی و نیز شهدای سایپا به عنوان اهم اقدامات منطقه 2 در جهت زیباسازی مدارس در راستای استقبال از مهر اشاره و تصریح کرد: رنگ امیزی مدارس باکری و یاسینی واقع در خیابان آیت الله مشکینی نیز اقدامات منطقه 3 در این زمینه بوده ضمن اینکه زنگ مهر نیز در این مدارس نواخته شد.
جعفری با یادآوری رنگ آمیزی مدراس مکتب القرآن و غلامعلی رفیعی و نیز نواختن زنگ مهر در منطقه 4 ادامه داد: این طرح در مدراس عترت، عطیه، صداقت و دهخدا خیابان شهید جان محمدی و نیز مدرسه انقلاب اسلامی و فجر اسلام منطقه 6 نیز برگزار شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: زیباسازی مدارس مشکوه النور، مریم، مدرسه راهنمایی یاسر، شهدای کیان تایر، مدرسه قرآنی جوادالائمه، انقلاب اسلامی، یاس نبی، مهر ایران، نبوت، شهدای کارتون ایران به متراژ سه هزار و 670 متر از دیگر اقدامات خدمات شهرداری در راستای بازگشایی مدارس بوده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار