رقابت هاي تكواندو سومين دوره بازی های كشورهاي اسلامي از فردا در اندونزی آغاز می شود اما تکواندوکاران ایرانی از هفتم مهر به روی شیاپ چانگ می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت های تکواندو سومین دوره بازی های کشورهای اسلامی از چهارم تا نهم مهر در اندونزی برگزار می شود.

تکواندوکاران کشورمان در این مسابقات از یکشنبه هفتم مهر به روی شیاپ چانگ می روند اما پومسه کاران رقابت های خود را از روز شنبه ششم مهر آغاز خواهند کرد.

براساس برنامه شنبه ششم مهر مسابقات پومسه برگزار می شود ضمن آنکه مراسم افتتاحیه رقابت های مبارزه نیز انجام خواهد د.

یکشنبه هفتم مهر نیز مسابقات 62- کیلوگرم بانوان و 54-، 63- و 68- کیلوگرم مردان برگزار می شود که در اين روز محمدباقري معتمد در وزن 68- كيلوگرم و پريسا فرشيدي در وزن 62- كيلوگرم به عنوان نمايندگان كشورمان به رقابت مي پردازند.

دوشنبه هشتم مهر هم مسابقات 58-، 74- و 87+ کیلوگرم مردان و 53- و 73+کیلوگرم بانوان برگزار می شود که سمانه شش پري در وزن 53- كيلوگرم و اكرم خدابنده در وزن 73+ كيلوگرم در بخش بانوان و بهنام بيات در وزن 74- كيلوگرم و مهدي خدابخشي در وزن 87+ كيلوگرم به روي شياپچانگ مسابقات مي روند.

سه شنبه نهم مهر نیز مسابقات اوزان 57-، 49-، 67-، 46-، 73- کیلوگرم بانوان و اوزان 80- و 87- کیلوگرم مردان انجام می شود که سوسن حاجي پور در وزن 57-،‌ شكرانه ايزدي در وزن 67- و فاطمه روحاني در وزن 73- كيلوگرم در بخش بانوان و افشين ساكت در وزن 80- و اميد عميدي در وزن 87- كيلوگرم از ایران به مصاف رقيبان خود مي روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار