نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: شددر شرایط فعلی هم مقام معظم رهبری به عنوان هدایت کننده نظام جمهوری اسلامی نقش امام خمینی (ره) را به عنوان محور اصلی در دوران دفاع مقدس ایفا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله فخری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ارزش های دفاع مقدس گفت:در دوران دفاع مقدس سه محور اصلی با حضور امام خمینی (ره)به عنوان هدایت کننده نظام جمهوری اسلامی و جنگ تحمیلی در کنار مردم که همچون پروانه ای به دور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می گشتند و ثابت کردند که اگر بخواهند نظام پایدار بماند باید همه جانبه از آن حمایت و پاسداری کنند.

وی با اشاره به منشور تدوین شده توسط امام راحل به عنوان ضلع سوم این مثلث و سومین محور اصلی دوران دفاع مقدس تصریح کرد :سومین محور این مثلث ارزشی منشوری بود که امام خمینی (ره)آن را تدوین کرده بود که برای همیشه ماندگار شددر شرایط فعلی هم مقام معظم رهبری این نقش را در همه زمینه ها ایفا می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران در ادامه این مطلب اضافه کرد :رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره ای مهم به مقوله نرمش قهرمانانه دارند که بعضی ها خیال نکنند که ما در مقابل دشمن تنها نرمش نشان می دهیم اهل بیت (ع)در برابر اقدامات دشمن نرمش قهرمانانه از خود نشان داده اندو در این راستا از اصول و اصالت اسلام دست نکشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین نعمت الله فخری در خاتمه اظهارداشت:دشمن می خواهد اسلام را دینی خشن و تند و با برخورد های آن چنانی معرفی کندلذا باید ثابت شود که اسلام دین مرحمت و رحمت است برای کسانی که نخواهند از رحمت سوء استفاده کنندباید دشمن را شناخت و اهداف آن را شناسایی کرده و از جایگاه فعلی آن در سنگر دشمنی با اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران باید اطلاع داشت./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.