وی با بیان اینکه 17 هزار واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان کردستان به دو بخش تقسیم می‌شود، گفت: اسکلت‌بندی بخشی از این واحدها به اتمام رسیده و در مرحله نازک‌کاری قرار دارد و تا پایان امسال و یا در بهار سال آینده بهره‌برداری خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،  ویسی گفت: ‌بخش دیگر که تعداد کمی است و کار ساخت آن‌ها از سال گذشته و یا اواخر سال 90 آغاز شده در حال حاضر در مرحله اسکلت‌بندی هستند.
وی افزود: هدف‌گذاری ما اتمام 10 هزار واحد تا پایان امسال و یا حداکثر بهار سال آینده است.
ویسی افزود: 10 هزار واحد مسکن مهر از 300 هزار واحدی که از سوی وزارت راه و شهرسازی به منظور افزایش وام به 30 میلیون معرفی ‌شدند مربوط به استان ما بود که به دلیل تغییراتی که به خاطر دولت جدید صورت گرفت بی‌نتیجه ماند.
 مدیر ساختمان و مسکن اداره‌ کل راه و شهرسازی کردستان گفت: اگر این وام به 15 هزار واحد مسکن مهر استان اختصاص داده شود می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات این طرح را که به دلایل افزایش نرخ تورم و نبود توان مالی صاحبان امتیاز به وجود آمده، حل کند.
وی در پایان اضافه کرد: 3 هزار واحد از  واحدهای مسکن مهر در استان در حال حاضر از لحاظ ساخت و ساز ساختمانی کاملا به پایان رسیده اما به دلیل نداشتن آب، برق، گاز و در مجموع امکانات خدماتی نمی‌توانیم بهره‌برداری کنیم./س
برچسب ها: مسکن ، آماده ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.