سرپرست تیم ملی گفت: که بازی آخر تیم ملی زیر17 سال به جای شالکه با تیم مونشن گلاباخ بازی می کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، داود پرهیزگار اظهار داشت: تیم ملی نوجوانان زیر17 سال بر اساس برنامه ای که دارد قرار بود در روز آخر اردو به مصاف تیم جوانان شالکه صفر 4 برود که با هماهنگی هایی که مهدی مهدوی کیا انجام داد، بازی با تیم مونشن گلادباخ که تیم صدر جدولی بوندسلیگای یک جوانان است جایگزین شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی چهار بر یک مقابل جوانان آرمینیا بیله فیلد، تیم ملی صبح روز پنجشنبه ساعت 9:30 تمرین ریکاروی خواهد داشت و بعدازظهر تمرینات تاکتیکی را پیگیری خواهد کرد. صبح جمعه یک جلسه فنی و آنالیز انجام می شود وحوالی ظهر ویلینگن را به مقصد دورتموند ترک می کنیم و پس از رسیدن به کمپ دورتموند در هتل اسپورت چوله ودا مستقر می شویم و ساعت 19:30 به وقت تهران با تیم جوانان دورتموند بازی خواهیم کرد. صبح روز شنبه ششم مهرماه در کمپ دورتموند تیم ملی تمرین می کند و و پس از دیدن بازی تیم های لورکوزن و هانوفر در بوندسلیگا و در ورزشگاه اختصاصی لوکوزن تیم ملی شب در هتل می ماند و صبح رو یکشنبه ساعت 12:30 به وقت تهران بازی با تیم جوانان فورتنا دوسلدورف را انجام خواهد داد.پس از آن تیم به کمپ ویلینگن آلمان بازمی گردد و بعدازظهر در هتل رامادا جلسه فنی خواهد داشت.

پرهیزگار درباره برنامه دو روز آخر اردوی تیم ملی جوانان گفت: صبح روز دوشنبه تیم ملی تمرین ریکاوری انجام می دهد و بعدازظهر هم تمرینات تاکتیکی خواهد داشت و صبح روز سه شنبه جلسه آنالیز تیم های ملی کانادا و اتریش انجام می شود و در نهایت آخرین بازی با تیم جوانان مونشن گلادباخ برگزار می شود که در ساعت 17 به وقت تهران خواهد بود.

سرپرست تیم ملی در پایان گفت: تیم ملی روز چهارشنبه به تهران بازمی گردد و چهارشنبه شب در تهران خواهد بود.
برچسب ها: ملی ، شالکه ، پرهیزگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار