سردارسرلشکرقاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فیلمسازان کشور باید به دنبال ساخت فیلم های فاخری مانند فیلم امام علی (ع) از دفاع مقدس باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، سردار سرلشکرسلیمانی امروز در کنگره شهدای ادوات لشکر41 ثارالله کرمان که در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد ، خاطرنشان کرد: دفاع مقدساز ابتدا تا انتها یکی از بهترین مظاهر دین‌شناسی عملی است.

وی تصریح کرد: مردم دنیا باید یک برداشت یکجا از حقیقت دفاع مقدس داشته باشند و لو اینکه در قالب یک سریال 40، 60 و یا 100 قسمتی باشد.

وی با اشاره به پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس افزود: ملت ایران در مدرسه دفاع مقدس، عزت ، ملیت ، فرهنگ و تمامیت ارضی خود را به اثبات رساند و هر تجاوزی را در همان ابتدا دفن کرد.

سردارسلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همه تلاش آمریکا تا به امروز برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است ،خاطرنشان کرد: آمریکا در 35 سال گذشته ناجوانمردانه‌ترین و بدترین اقدامات را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است که این سابقه در ذهن ملت ایران باقی می‌ماند.

وی در پاسخ به حرف رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه "به دنبال براندازی جمهوری اسلامی نیستیم" ، تصریح کرد : این سخن شما اظهار لطف نیست، بلکه اعلام ناتوانی شما در مقابل ما است، شما نتوانسته و نمی‌ توانید در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی برآیید.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ادوات لشکر 41 ثارالله در کرمان افزود: یادواره شهدای ادوات باهدف شناختن شهیدان ادوات در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شهیدان مهدی زندی نیا ، حسین صادقی ، فرهاد حسنی ، علی ژاله و حسین نادری از جمله شهیدان تیپ ادوات بودند ، خاطرنشان کرد : در تیپ ادوات حدود هزار و 500 نفر مجروح و شهید شدند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه یاد شهیدان دوران دفاع مقدس تنها مربوط به یادواره ها و کنگره ها نیست ، خاطرنشان کرد: یاد شهیدان دوران دفاع مقدس همواره در دل ، جان ، یاد و خاطر همه ی ملت ایران جاری است./س

برچسب ها: فیلم ، دقاع مقدس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.