نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف گفت: حرکت جهادی جدی لازمه رسیدن به موفقیت در انجام مأموریت هاست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در جلسه هیئت نظارت که در محل قرارگاه اداره کل برگزارشدضمن ابراز خرسندی از گزارشات رسیده بیان داشت: با توجه به اینکه در شش ماهه اول سال جاری ایام تعطیلات نوروز،انتخابات و ماه مبارک رمضان را داشتیم وقفه ای در برنامه ها افتاد امید است با همدلی و همبستگی بین بخش های داخلی این عقب افتادگی جبران شود.

وی ادامه داد: باید از مسائل جزئی و حاشیه ای پرهیز شود و اولویت ها را مورد توجه و در دستور کار قرار داد و لازمه جبران عقب افتادگی در برنامه ها یک حرکت جهادی است که باید اتفاق بیفتد.

محمدی ملاک اصلی کار را خالصانه بودن دانست و افزود: حرکتی که خالصانه باشد و به صورت جمعی انجام شود نتیجه بخش خواهد بود.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف نسبت به نحوه مدیریت اداری سازمانی اظهار داشت: مدیریت صحیح در چار چوب اخلاق ائمه اطهار است و برای مدیریت صحیح باید اخلاق الهی اسلامی رعایت شود.

وی در ادامه بیان داشت: از نگاه بخشی، معاونتی، اداری باید صرف نظر کرد چرا که یکی از آفت های مدیریت نگاه بخشی است.

محمدی افزود: در یک اداره و سازمان همه بخش ها مکمل یکدیگر هستند اگر نقصی در یکی از بخش های یک اداره یا سازمان باشد کل آن مجموعه زیر سوال می رود و بلعکس اگر حرکتی عظیم در یک بخش صورت گیرد تمام آن مجموعه و سازمان تحسین می شود.

وی ابراز کرد: نباید به دنبال حاکم و محکوم ، قاصر و مقصر بود بلکه باید به دنبال این باشیم که کار روی زمین مانده و تکلیف انجام شود.

محمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باره سبک زندگی اسلامی ایرانی گفت: یک مولفه سبک زندگی اسلامی وقف کردن است پس باید در ترویج این مهم و اینکه با توجه به نیاز روز وقف صورت پذیرد اندیشید.

وی در خصوص ظرفیت عظیم امام زادگان بیان داشت: باید مدیریت در امامزادگان در شأن امامزاده و متناسب با نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی در پایان ابراز امید واری کرد و گفت: باورود به چهار سال گذشته و آسیب شناسی نقاط ضعف ، تقویت نقاط قوت ، ارائه راهکارو شیوه جدید مدیریت امید است شش ماهه دوم سال جاری حرکت جدی جهادی برای جبران نواقص شش ماهه اول باشد.

 

برچسب ها: حرکت ، جهادی ، میسر ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.