برزگر در نشست اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان

روشنگري درباره شبهات عفاف و حجاب از برنامه‌هاي واحد خواهران در سال جاري است

دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاري در رابطه با عفاف و حجاب روشنگري در رابطه با شبهاتی است که دشمن در این 30 سال در رابطه با مسائل زنان و مقوله حجاب مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در نشست خبري اتحاديه جامعه اسلامي سميرا برزگر تشكيل اين واحد را با توجه به سخن امام (ره) مطرح كرد و اظهار داشت: در سال 42  امام خميني (ره) زنان را پرورش‌دهندگان اصلی سربازان انقلاب معرفی کردند.

وی افزود: اگر تحریم شویم و اگر شهید دهیم همچنان معتقدیم که اگر تنها یک زن تفکر حضرت زهرا (س) را داشته باشد، این برای ما کافی است و در ایران چنین زنانی به تعداد فراوان وجود دارند.

برزگر در ادامه تصريح كرد: انرژی هسته‌ای واقعی در ایران زنانی هستند که فرزندان خود را به عنوان سربازان واقعی انقلاب اسلامی تربيت مي كنند.

دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان  درباره عفاف و حجاب تأكيد كرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما در سال جاري در رابطه با عفاف و حجاب روشنگري در رابطه با شبهاتی است که دشمن در این 30 سال در رابطه با مسائل زنان و مقوله حجاب مطرح کرده است.

برزگر خاطرنشان كرد:‌ همانطور که مولایمان امیرالمومنین علی (ع) مطرح کردند برابری زن و مرد در بحث تقوای آنهاست و یکی از وظایف ما در واحد زنان جامعه اسلامی تبیین اين فرمايش مولايمان است. این موضوع باید مشخص شود که برابری زن و مرد تا چه حد برپایه دین مبین اسلام است و از کجا به بعد رنگ و بوی فمنیستی می‌گیرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار