رییس ستاد برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی نظامیان جهان گفت: مهم ترین و اصلی ترین ویژگی این رقابتها باید نظم و انضباط در تمامی سطوح باشد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد درخشان، در پنجمین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان که با حضور کلیه اعضا برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بها دادن به نظم و انظباط مهمترین هدف ما در جام بیست و هشتم کشتی نظامیان جهان خواهد بود، چرا که این دو شاخصه جزو اصول اساسی در نیروهای مسلح به حساب می آید.
 
وی افزود: این درست که مهربانی و مهمان نوازی ویژگی اصلی ما ایرانی ها است و هر رویداد ورزشی که در ایران اسلامی برگزار می شود، میهمانان خارجی آن از مهمان نوازی ما ایرانی ها به نیکی یاد می کنند، اما در کنار این ویژگی حسنه، ما باید نشان دهیم که در کارمان بیش از همه به نظم و انضباط پایبند هستیم.
 
رییس ستاد برگزاری رقابت های کشتی نظامیان جهان در ادامه سخنانش به تجارب تک تک اعضا این ستاد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همه اعضا ستاد تجارب گران بهایی را در مسئولیت های خود دارند و به کمک خداوند رحمان می توانیم با استفاده از این گوهر ارزشمند مسابقات تهران را با شکوه هر چه تمام تر و در بهترین سطح ممکن برگزار کنیم.
 
در پايان خاطر نشان مي‌شود: در این جلسه، روسای کمیته های ستاد برگزاری، باارائه آخرین نظرات خود به تشریح مراحل مختلف عملکرد خود برای رسیدن به اهداف از پیش مشخص شده پرداختند.
برچسب ها: ستاد ، درخشان ، نظامیان ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار