هفته کتاب های هنری خانه هنرمندان ایران با عنوان«گلستان1»با عرضه جدیدترین کتاب های تخصصی هنری به زبان های فارسی وانگلیسی،در نگارخانه های استاد نامی،بهار وتابستان خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در این نمایشگاه  بیش از 10 انتشارات معتبر هنری کتاب های تخصصی خود را با تخفیف ویژه عرضه کرده اند. انتشارات ویژه نشر، ماه ریز، پرگار، آبان، پیکره، بتهوون، نیستان، فرهنگستان هنر، انجمن خوشنویسان، انجمن شاعران، انجمن مجسمه سازان، انجمن عکاسان، انجمن نقاشان و خانه هنرمندان ایران از جمله ناشرانی هستند که در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.

 

ویژه نشر

انتشارات ویژه نشر امسال نیز مانند سال‌های گذشته، همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، به منظور تأمین منابع علمی دانشجویان، با بیش از 3 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب‌های تخصصی هنر خانه هنرمندان ایران حضور یافته است.

تمام کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه، به زبان انگلیسی و از معتبرترین ناشران جهان هستند که با تخفیف در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند. این کتاب‌ها چاپ سال 2013 و پیش از آن هستند و موضوعاتی از جمله گرافیک، طراحی، معماری، شهرسازی، صنایع دستی، سینما، آشپزی، خیاطی و سایر رشته‌های هنری را شامل می‌شوند.

 

ماه ریز

انتشارات ماه ریز با 25 عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. مجموعه کتاب های «چشم» که در هر شماره به یک هنر می پردازد از جمله آثاری است که این انتشارات در هفته کتاب های هنری خانه هنرمندان ایران عرضه کرده است. کتاب های انتشارات ماه ریز 20 درصد تخفیف دارد.

 

پرگار

انتشارات پرگار با 6 عنوان کتاب تخصصی عکاسی به این نمایشگاه آمده است؛ کتاب هایی که با 20 درصد تخفیف ارائه می شود.

 

آبان

43 عنوان کتاب در موضوعات گرافیک، عکس، سینما و خط، توشه انتشارات آبان برای هفته کتاب های هنری است. آبان هم مثل سایر ناشران آثارش را با 20 درصد تخفیف ارائه می دهد.

 

پیکره

انتشارات پیکره با 30 عنوان کتاب و 20 درصد تخفیف به نمایشگاه کتاب های تخصصی هنر آمده است. کتاب های این ناشر در زمینه های خوشنویسی، طراحی و نقاشی است.

 

بتهوون

مرکز موسیقی بتهوون آثار موسیقیایی و فیلم تئاترهای اجرا شده در تماشاخانه ایرانشهر و سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران را برای عرضه به نمایشگاه آورده است. این فرصت خوبی است برای علاقمندان به تئاتر تا فیلم نمایش های مورد علاقه خود را با 20 درصد تخفیف خریداری کنند.

 

نیستان

انتشارات نیستان 11 عنوان کتاب خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است. کتاب های این انتشارات بدون تخفیف عرضه می شود.

 

فرهنگستان هنر

فرهنگستان هنر با بیش از 100 عنوان کتاب از موسسه متن که ناشر آثار فرهنگستان است در این هفته هنری کتاب حضور دارد. کتاب های فرهنگستان هنر 20 درصد تخفیف دارد.

 

انجمن ها

انجمن های خوشنویسان، شاعران، مجسمه سازان، عکاسان و نقاشان از جمله انجمن های هنری هستند که محصولات خود را به هفته کتاب های هنری خانه هنرمندان ایران آورده اند.

انجمن خوشنویسان با ارائه تخفیف 20 درصدی بهترین فرصت را برای علاقمندان به خرید آثار نفیس در حوزه خوشنویسی فراهم کرده است تا از میان 60 عنوان کتاب این انجمن، اثری به یادگار با خود ببرند.

انجمن شاعران نیز 22 عنوان کتاب را با 20 درصد تخفیف به خانه هنرمندان آورده است که البته در میان آنها عناوینی از ناشران دیگر هم به چشم می خورد.

انجمن مجسمه سازان با 8 عنوان کتاب و 20 درصد تخفیف و انجمن های عکاسان و نقاشان هرکدام با یک عنوان کتاب از دیگر انجمن های فعال در نمایشگاه «گلستان 1» هستند.

نمایشگاه کتب تخصصی هنر از دوم تا هشتم مهر ساعت 14 تا 20 در نگارخانه های بهار، تابستان و نامی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار