نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: ایران ثابت کرده است که صلح طلب است وپرچم حمایت از مظلوم و آزادگی را در دنیا در دست دارد و ثابت کرده است که ایران اسلامی نظر لطف به دنیا و جهان اسلام دارد.

حجت الاسلام فخری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش صلح طلبی ایران در دنیاگفت :ایران در دوران جنگ تحمیلی در برابر تهاجم دشمن تنها از خود دفاع کرد و به ساختاری ماندگار دست پیدا کرد اگر به خانه ای حمله شود اهل آن خانه وظیفه دارند از خودشان در مقابل حجوم دشمن دفاع کنند و دست روی دست نمی گذارند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مردم ایران در دوران دفاع مقدس با پیروی از رهنمود ها و دستورات امام خمینی (ره) از دین و کشور و ناموس خود دفاع کردند و با مقاومت الهی خود دشمن را به مرز ذلت رساندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به این موضوع که دشمن انتظار قبول قطعنامه را از سوی امام خمینی (ره) نداشت اضافه کرد : دشمن وقتی دید که نمی تواند جنگ را ادامه دهد و گوشه ای از خاک ایران را به مختصات کشوری خود اضافه کند بنا را بر صلح گذاشت و امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آن را پذیرفت دشمن انتظار قبول قطعنامه را از سوی امام خمینی (ره) نداشت .

حجت الاسلام والمسلمین فخری در خاتمه اظهارداشت :ایران ثابت کرده است که صلح طلب است وپرچم حمایت از مظلوم و آزادگی را در دنیا در دست دارد و از همان متانت و سفا و صمیمیت که از رهبران دینی آن را نشرداده اند پیروی می کند و ثابت کرده است که ایران اسلامی نظر لطف به دنیا و جهان اسلام دارد./س


برچسب ها: ایران ، پرچم ، مظلومان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.