«این وصیت‌نامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کرده‌اید و خدا قبول کند. ... این وصیت‌نامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید. امام خمینی(ره)». بر همین اساس ازین پس هر شب وصیت نامه یک شهید را به عنوان تحفه‌ای از گنجِ جنگ پیشکش کاربران بزرگوار مجله شبانه خواهیم کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛ شهید محمدرضا زارع بیدکی نوجوانی است از خیل عظیم مردانی که چون صدای یاری جویی حسین زمان را شنیدند از نثار عزیزترین سرمایه شان، عمرشان، دریغ نکردند و حماسه آفریدند. وی در وصیتنامه خویش آورده است:

متن وصیتنامه
با سلام و درود بر امام زمان و نایب بر حقش امام امت و درود بر روحانی مبارز و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران و با سلام و درود بر محضر شهیدان اسلام و با سلام و درود بر مفقودین و مجروحین جنگ و شهدا و با سلام و درود بر اسرای گران قدر انقلاب.

کسی که از مرگ نترسد حتما ایمانی قوی سرتاسر وجود او را فرا گرفته و او را به خداوند متعال نزدیک کرده است. شما ای پدر و مادر عزیزم ، ای خواهر و برادرم بعد از مرگ من هیچ ناراحت نباشید و همیشه در ذهنتان کلمه ا... باشد.

شما مردم هر چه امام بگوید باید عمل کنید چون که سخن امام سخن ائمه سخن خداوند است و در ضمن از شما می خواهم به جبهه ها بروید و جبهه ها را خالی نگذارید که هرچه هست و داریم در جبهه هاست و من از شما می خواهم تا همیشه به یاد خدا باشید تا خدا شما را یاری کند.

اگر هم شاگردی هایم توفیق آمدن به جبهه را ندارند، به وسیله درس خواندن در مدرسه مشت محکمی به دهان جهانخواران بزنند تا دیگران نتوانند به حق زور بگویند.
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش عرب اسدی
۲۰:۴۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سال 67 اردیبهشت بود که به جای مدرسه به سپاه میامی رفتم برای اعزام یا نام نویسی جبهه،آقایی که اسمش به خاطرم نیست آمد و روی بلندی ایستاد و گفت کیا محصلند گفتیم ما گفت اونجا وایستین ما را از بقیه سوا کرد،سن و سالی نداشتیم 12 ساله بودم به ما توصیه کرد مملکت فقط شهید و رزمنده نمی خواد شماها که محصلید برین مدرسه و به ادامه ی تحصیل برسین تا در آینده در پست های مهم مملکتی بیشتر به درد کشورمون بخورین...
به منزل برگشتیم اما امروزه علیرغم اینکه جنگ سخت تموم شده ولی خوشحالم که جزء افسران جنگ نرم در حال خدمت به میهنم هستم
آخرین اخبار