عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت‌: جمهوري اسلامي ايران همواره مطالبات خود را در چارچوب منافع و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي دنبال خواهد کرد.

"عباسعلي منصوري‌آراني" نماينده کاشان، آران و بيدگل در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در واکنش به تناقض اظهارات مقامات آمريكايي در خصوص پرونده هسته‌اي و مذاكره با ايران اظهار داشت: هر دو کشور "ايران" و " آْمريکا" داراي سلايق و اظهار نظرهاي مختلفي هستند، اما نکته اساسي اين است که اراده رهبران دو کشور در چه سطحي قرار گيرد.

وي ادامه داد: اظهاراتي که "سوزان رايس" مشاور امنيت ملي آمريکا بيان مي‌کند، شايد تحت تاثير فشارها و ديدگاه‌هاي جناحي و شخصي صورت گرفته است.

گفتني است؛ "سوزان رايس"، مشاور امنيت ملي آمريكا طي اظهاراتي بيان كرده است كه "ايران حق غني‌سازي در كشورش را ندارد" و "ما به فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران مشكوك هستيم".
 
منصوري تصريح کرد: اظهارات اخير رايس ملاک نيست، چراکه در کشورمان نيز هر فردي نظر و ديدگاه خود را دارد.

عضو کميسيون امنيت ملي با اشاره به فاصله ميان ايران و آمريکا،‌ اظهار داشت: نبايد انتظار داشته باشيم که در دو هفته، تمام مشکلات و فاصله‌هاي ميان دو کشور ترميم شود، چراکه مباحث عميقي وجود دارد و نيازمند زمان‌ است.

نماينده کاشان در پايان تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران همواره مطالبات خود را در چارچوب منافع و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي دنبال خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار