"احسان خواجه اميري" در هشتمين شب از مهر ماه، با خراب شدن گرامافون روي صحنه غرق خنده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، حاضر در كنسرت "احسان خواجه اميري" در برج ميلاد، طراحي صحنه در كنسرت "خواجه اميري" نمايانگر لوسترهاي آويز روشن و دو فانوس آويخته در ميان صحنه بود.

در قسمتي ديگر از صحنه اجراي "احسان خواجه اميري"، ساعتي قديمي در كنار آباژور قرار داده شده بود و در سويي ديگر گرامافون در كنار يك صندلي قديمي وجود داشت.

در ميان صحنه‌ي اجرا نيز مبلمان قديمي قرمز رنگ همراه با فرش قرمزي كه جلوي آن گسترده شده بود طراحي صحنه را كامل مي‌كرد.
"احسان خواجه اميري" پيش از اجراي قطعه "هر چي آرزوي خوبه"، گفت: اين قطعه باعث شد من به شهرت برسم.
وي ادامه داد: امشب من برايتان گيتار خواهم زد و به همين دليل، چند وقتي است كه پيش "اميد حجت" مي‌روم و اميدوارم بتوانم او را رو سفيد كنم.

"خواجه اميري" براي اجراي قطعه‌ي جديد "با من قدم بزن" روي مبل قرمز رنگ نشست و گيتار نواخت.

اين خواننده پرطرفدار موسيقي پاپ كشورمان پيش از اجراي قطعه‌ي "لب تيغ" از دو بانوي نوازنده براي حضور روي صحنه دعوت كرد كه يكي از آنها، "نازي بخشايش" از نوازندگان قهار اركستر سمفونيك تهران بود.

در اين كنسرت، بنا به درخواست مخاطبان كه يك صدا از "احسان خواجه اميري" اجراي قطعه‌ي "پرنده" را درخواست مي‌كردند اين خواننده سمت گرامافون موجود روي صحنه رفت و صفحه‌اي را كه شامل قطعه‌ي "پرنده" با صداي "ايرج خواجه اميري" بود را در گرامافون قرار داد كه در اين قسمت، به دليل قديمي بودن گرامافون اين صفحه خوانده نشد و اعضاي اركستر به ياري "خواجه اميري" آمدند تا او پس از خنده فراوان، بتواند اين قطعه را براي طرفدارانش بخواند.

"خواجه اميري" در پايان اين برنامه گفت: با وجود اتفاق‌هاي عجيب و غريبي كه در كنسرت امشبم، رخ داد تصور مي‌كنم اين اجرا متفاوت‌ترين اجرايي بود كه تاكنون داشته‌ام./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۲۶ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
به نظرمن اقای خواجه امیری بهترینه من عاشقشم
آخرین اخبار