نماینده مردم اسدآباد در نطق میاندستور خود در جلسه علنی امروز گفت: مواضع خردورزانه دکتر روحانی در سازمان ملل براساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز اظهار داشت: ابتدا از اتخاذ مواضع حکیمانه و خردورزانه رئیس‌جمهور جناب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در اجلاس سازمان ملل متحد خصوصا تبیین اصولی مواضع جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: همچنین به رئیس‌جمهور آمریکا تذکر جدی دارم، آقای اوباما؛ پس از ملاقات با رژیم غاصب صهیونیستی مشخص شد که شما پیام رهبر معظم انقلاب را نگرفته و متوجه نشدید، نرمش قهرمانانه قدرت مانور و عملیات ما را بیشتر می‌کند اما متأسفانه شما و همکارانتان باز هم مثل گذشته تحت تأثیر لابی سنگین صهیونیست‌ها واقع هستید و صد تأسف از اینکه بازهم سخنان بیهوده و مواضع باطل قبلی خود را تکرار کردید اما بدانید ما نه از خشم شما هراس داریم و نه به لبخند شما دلخوشیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در ادامه اظهار داشت: ضمن سپاس از ریاست مجلس شورای اسلامی، دکتر لاریجانی مطلبی را عرض می‌کنم که این مطلب تنها بعنوان یک توصیه است.

نعمتی ادامه داد: توصیه‌ام به نایب رئیس دوم مجلس این است که جناب مهندس از سعه صدر و ظرفیت‌های رئیس مجلس پند بگیرید و تلاش نمایید تا با پرهیز از هرگونه استبداد رأی به جایگاه واقعی نمایندگان توجه نموده و بدانید که شما برگزیده نمایندگان هستید و اگر سخنگاه مجلس به جایگاه بیان آلام و دردهای مردم و اظهارنظر های صریح در خصوص مسائل مهم کشور تبدیل نشود تقدس و تأثیرگذاری خود را از دست خواهد داد، لذا امیدواریم شما دوست بزرگوار با تصحیح رفتار خویش بار دیگر بتوانید مورد اعتماد امنای ملت واقع شوید.

عضو کمسیون صنایع و معادن در ادامه به برخی از روسا و وزرای کشور تذکر داد و گفت: جناب نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از ایراداتی که به جناب عالی وارد بود سن شما بود اما نمایندگان بزرگوار با اغماض از این موضوع تنها به دلیل آنکه در بخش صنعت تجربه دارید به شما رأی دادم. اما ظاهرا شما تذکرات نمایندگان را جدی نگرفتید و امروز برخی از معاونین شما متأسفانه از شما سبقت سنی گرفتند و ظاهرا شما به دنبال این هستید که خودتان را از معاونین خود جوانتر معرفی کنید.

وی ادامه داد: بدتر اینکه برخی از این بزرگواران به جای داس با کرانتین و با شدت تمام به قلع و قمع مجموعه پرداختند که این دور از دولت تدبیر و امید است.

نعمتی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی امروزه یکی از اصلی‌ترین مشکلات مردم اشتغال جوانان است به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، پیشنهاد حقیر این است که کمیته مشترکی از مجلس و دولت تشکیل شود و نسبت به تبیین برنامه عملیاتی و اجرای اشتغال اقدام شود.

این نماینده تصریح کرد: بیکاران امروز با بیکاران 5 و 10 سال گذشته متفاوت‌اند امروز سیل بیکاران از تحصیل کرده‌ها تشکیل شده و از افراد کم سواد و بی‌سواد دیروز نیستند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه به اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: جناب آقای سیف، حضرت عالی بعنوان مدیر باتجربه و خوش فکر در کشور مطرح بودید اما متأسفانه سخنرانی‌های غیرکارشناسی شما باعث التهاب در بازار شده است، تجربه ثابت کرده است هر قدر رئیس کل بانک مرکزی کمتر مصاحبه کند بازار، صنعت، اقتصاد کشور کمتر دچار التهاب می‌شود.

انتهاي پيام/


برچسب ها: مواضع ، خردورزانه ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار