مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دولت تعطيل؛ بخشي از FBI هم تعطيل / تعطيلي 300 ميليون دلاري ميزان جرم و جنايت را افزايش مي‌هد!، 14 محور كاري معاونت برنامه ريزي وزارت صنعت ،معدن وتجارت اعلام شد ، سياست هاي هوانوردي غير نظامي ترسيم مي شود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"مخزن شوريجه" در آستانه بهره برداري/برداشت روزانه ۷ میلیون مترمکعب گاز از مخزن شوریجه در زمستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/9/1591469_492.jpg

 مدیرعامل شرکت ذخیره‌سازی گاز طبیعی ایران از برداشت روزانه 7 میلیون مترمکعب گاز از مخزن شوریجه استان خراسان رضوی در فصل زمستان خبر داد و گفت: با بهره برداري از آن به هیچ عنوان کمبود گاز در آن منطقه نخواهیم داشت.

افزايش قيمت تمام شده ي توليد "تخم مرغ"/تخم مرغ با چه قيمتي به دست مردم مي رسد ؟

رئيس هيات مديره ي اتحاديه ي مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به حذف ارز 1226 نهاده هاي طيور گفت: با افزايش دو برابري قيمت نهاده هاي دامي، قيمت تمام شده ي توليد به بيش از پنج هزار تومان مي رسد.

تعیین کف و سقف "نرخ ارز" در شان مسئولان نیست

 نمی توان برای نرخ ارز کف قیمتی را تعیین و بر مبنای آن دستور صادر کرد، این در حالی است که مهمتر از کاهش نرخ برای فعالان اقتصادی ثبات نرخ است که به نظر می رسد دولت باید بر روی آن تمرکز کند.

لزوم تبيين حقوق شهروندي و آموزش به مردم
 وزير راه و شهرسازي در نخستين جلسه شوراي‌عالي شهرسازي و معماري بر لزوم تبيين حقوق شهروندي و آموزش به مردم تاكيد و خواستار ضرورت توجه به منافع عمومي در تهيه طرحهاي توسعه و عمران (جامع) شهري شد.

دولت تعطيل؛ بخشي از FBI هم تعطيل / تعطيلي 300 ميليون دلاري ميزان جرم و جنايت را افزايش مي‌هد!

باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا روز دوشنبه با اشاره به اينکه در صورت عدم توافق نمايندگان بر سر بودجه، اقتصاد آمريکا به خطر مي‌افتد، گفت: "ما مسائل را با هم ترکيب نمي‌کنيم، قطعا ما اجازه نمي‌دهيم سياست‌هاي داخلي غيرمرتبط با بودجه، نه فقط موجب ويراني اقتصاد ما بلکه اقتصاد جهان شود"؛ اما گويا اوضاع جور ديگري رقم خورد...(!)

آرامش قیمتها در بازار "طلایی رنگ"

 امروز بازار طلای تهران علی رغم افزایش اونس جهانی، روزی آرام و با ثبات نسبی را سپری کرد.

احتمال افزايش "قيمت مرغ" بالا رفت
 رئيس هيات مديره انجمن صنفي پرورش دهندگان مرغ گوشتي استان تهران با اشاره به جايگزيني ارز 2477 به جاي ارز 1226 براي نهاده هاي دامي گفت: اگر دولت در اين شرايط از توليدکنندگان حمايت نکند قيمت مرغ افزايش مي يابد.

بهره مندي 1200 روستاي زير 20 خانوار از نعمت "برق"/برق روشنايي بخش روستاهاي بالاي 10 خانوار مي شود

 مجري طرح برق رساني روستايي وزارت نيرو، گفت: تا پايان امسال 1200 روستاي زير 20 خانوار برق دار مي شوند.

14 محور كاري معاونت برنامه ريزي وزارت صنعت ،معدن وتجارت اعلام شد

در مهمترين محور هاي كاري معاونت برنامه ريزي وزارت صنعت ، معدن و تجارت بر حذف مجوزها و مقررات فاقد توجيه اقتصادي در فرآيند سرمايه گذاري هاي صنعتي ، معدني و تجاري تاكيد شده است.

سياست هاي هوانوردي غير نظامي ترسيم مي شود

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور و رئيس سازمان هواپيمايي كشوري در راس يك گروه كارشناسي در سي‌و هشتمين اجلاس ايكائو كه دوم تا يازدهم مهر ماه در مونترال كانادا برگزار شد، شركت كردند.
برچسب ها: گاز ، زمستان ، شرکت ، ارز ، اتحادیه ، نرخ ، قیمت ، طلایی ، مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار