مسعود سلیمانی به همراه دبیر و مسوول مهندسی فدراسیون با دکتر مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، نصراله سجادی معاون امور ورزش و خسروی وفا معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

بنا به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسعود سلیمانی به همراه دبیر و مسوول مهندسی فدراسیون با مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، نصرالله سجادی معاون امور ورزش و محمود خسروی وفا معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

در این ملاقات سلیمانی اعلام داشت: زمانی که صالحی سرپرست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که هر انتخاب ایشان باعث خرسندی جامعه ورزش کشور خواهد شد دور از باور بود اما امروز می بینیم که انتصابات وی با تدبیر صورت گرفته که آینده روشنی برای ورزش کشور می توان متصور بود.

مناف هاشمی معاون برنامه ریزی قالیباف بوده و سجادی عضو هیات علمی دانشگاه و دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک و خسروی وفا رییس موفق فدراسیون جانبازان و معلولین کشور و همچنین رییس کمیته پاراالمپیک کشورمان بوده است.

معاونین وزارت از ارتباط اسکواش با شهرداری ها و پیگیری و فعال بودن این فدراسیون و تقویت ورزشی ها در تشکیلات ورزش کشور در دولت تدبیر و امید تاکید کردند.

مناف هاشمی اعلام کرد که در صدد هستند تا بتوانند تحولی درارتقای بودجه و میزان اعتبارات وزارتخانه خصوصا برای سال ۱۳۹۳ قدم های عملی و موثری را با تعامل نزدیک با مجلس شورای اسلامی بردارند.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: فدراسیون ، اسکواش ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار