معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست اعلام کرد: از تمامی فعالان مدنی و کارشناسان محیط زیست می خواهیم تا در تدوین این گزارش طی 100 روز اول دولت ما را یاری دهند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ابتکار در همایش یوز پلنگ آسیایی با اشاره به فعالیت تشکل های مدنی و ان جی اوها در خصوص حمایت از یوز پلنگ آسیایی گفت: انجمن یوز پلنگ ایرانی نمونه بارزی از تشکل هایی است که با وجود تمامی محدودیت ها با انگیزه به کار خود ادامه داده است.

وی ادامه داد: اگر چه در یک دوره ای نماینده شورای شهر بودم اما هنوز یوز را فراموش نکرده ام و امیدوارم این فعالیت ها ادامه پیدا کند و بتوانیم از سازمان های مردم نهاد حمایت کنیم.

وی اذعان داشت: یقینا در حفظات از محیط زیست باید از نهادهای مدنی که با تمام وجود و با تمام فراز و نشیب هایی که در دورانی بر آنان تحمیل شد برای بهبود محیط زیست باز هم تلاش کرده ام کمک بگیریم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور با اعلام فراخوان ملی تصریح کرد: ما اولین فراخوان ملی را برای تمام سازمانهای مردم نهاد در عرصه های محیط زیست اعلام می کنیم و از آنان برای تهیه گزارشی از محیط زیست و ارائه آن طی 100 روز اول دولت جدید در خواست یاری می کنیم.

وی با بیان این مطلب که سازمان شکایت خود را از تمامی فعالان مدنی و خبرنگاران پس گرفته گفت: سازمان حفاظت محیط زیست درگذشته شکایتهایی از فعالان مدنی و خبرنگاران داشته که رسما اعلام می کنم که همه شکایت ها پس گرفته خواهدشد و سازمان هرگز بر علیه خبرنگاری که در محیط زیست فعالیت می کند و انتقاد دارد شکایتی نخواهد داشت.

وی با تقدیر از تلاش محیط بانان زیست گاههای یوز گفت: محیط بانان نقش کلیدی دارند و آنان هستند که در عین ارتباط با مردم می توانند طرح ها را اجرا کنند و به سیاست گذارها در اصلاح روشها کمک کنند.

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: پیشنهاد می دهم یک بازنگری داشته باشیم تا ببنیم طی سالهای گذشته در کدام قسمتها زوایای کافی را ندیدیم نو برنامه اینده را با آسیب شناسی برنامه ها پیش ببریم و با تعریف یک شاخص آنرا مبنای حرکت قرار بدهیم.

برچسب ها: سازمان ، بازنگری ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار