مشکل مالی مسئولان تیم فوتبال استقلال ادامه دارد و اعضای این تیم در این خصوص حتی با بازیکنی مانند محمد قاضی نیز دچار مشکل شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ محمد قاضی مهاجم تیم استقلال پس از حذف استقلال از آسیا مدعی شد که مشکلات این تیم از لحاظ فنی نیست بلکه مشکلات مالی آبی ها مسبب این است که استقلالی ها تمرکز کافی نداشته باشند و دچار مشکلات بسیار زیاد شدند.

وی اعلام کرده است که مسئولان به وی قول پرداخت پول از 5 ماه گذشته را دادند اما این وعده ها و قولها توسط اعضای این تیم محقق نشد و اعضای تیم استقلال همچنان نتوانستند پول خود را دریافت کنند.

گفتنی است، قاضی 5 ماه پیش قول دریافت پول را گرفته بود اما این در حالی است که وی تا به حال هنوز هیچ پولی را دریافت نکرده است.

شایان ذکر است: وی که در تیم پرسپولیس با مشکلات مالی رو به رو  نبود در تیم استقلال دچار مشکلات بسیاری شده است و به همین دلیل از مسئولان این تیم گله مند است و خواستار این شده است که مشکل مالی وی را هرچه زودتر حل کنند.

*دعوت به سکوت رحمتی توسط آبی ها

مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال با مشکلاتی در تیم ملی رو به رو شد و صحبتهایی را انجام داده که با مخالفت مسئولان و اعضای تیم استقلال رو به رو شده است.

رحمتی مدتهاست که از تیم ملی دور شده است و عدم حضور استقلال در فینال آسیا نیز باعث شد که وی بحث هایی را در خصوص مشکلات موجود در استقلال و همچنین تیم ملی انجام دهد.

این در حالی است که شنیده می شود استقلالی ها از این بازیکن خواستند که در این خصوص بحثی را مطرح نکند زیرا صحبتهایش مشکلاتی را ایجاد می کند زیرا وی نامی از اشخاص نبرده است و به همین دلیل شائبه ایجاد می کند که منظور وی با چه کسی است.

شایان ذکر است: برخی از منتقدانف دروازه بان تیم استقلال را مقصر عدم حضور استقلال در فینال آسیا میدانند اما اعلام شده است که مسئولان استقلال با این نظرات موافق نیستند و از منتقدان خواستند تا به این بحثها پایان دهند.

گفتنی است: قلعه نویی و فتح اله زاده از این دروازه بان رضایت دارند و معتقدند که این حرف و حدیثها به ضرر استقلال و این دروازه بان تمام می شود.

پایان متن/مح

 

برچسب ها: قاضی ، پرداخت ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار