با را اندازی سایت اطلاع رسانی اورژانس مردم می توانند هرگونه پیشنهادات و انتقادات خود را به شماره ۳۰۰۰۵۷۱۱۱۱۵۱۱۵ پیامک کنید.

آرزو دهقانی ،مدیر روابط عمومی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:در سایت اطلاع رسانی اورژانس کشور که به زودی راه اندازی خواهد شد، قسمتی نیز برای شکایات و انتقادات هموطنانمان قرار داده شده است که افراد می‌توانند با شماره پیامک ۳۰۰۰۵۷۱۱۱۱۵۱۱۵ پیام‌ها و درخواست‌های خود در قالب مشکلات و مسائل مختلف در حوزه اورژانس را اعلام کنند تا در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

وی افزود:به روزرسانی سایت اطلاع‌رسانی اوژانس کشور از اردیبهشت‌ماه سال جاری شروع شده است ولی با توجه به محدودیت‌های مالی با کمترین هزینه این سایت اطلا‌ع‌رسانی در حال آماده شدن است و امیدواریم تا اواخر مهرماه سایت اطلاع‌رسانی اوژانس کشور رونمایی شود که متعاقبا آدرس این سایت در زمان مقرر اعلام خواهد شد./ح

برچسب ها: پیامک ، اورژانس ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
شاید آدما تو موقعیتی باشن که نتونن صحبت کنن و بخوان با پیام آدرس محل حادثه رو بفرستن برای دریافت کمک، چرا نمیشه به همون شماره اورژانس پیام فرستاد؟
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۳:۰۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
هه ، داداش ما شانس نداریم.دیگه بیشتر از ۶۰ عدد نمیشه که حالت تهوع میاره پول تغییرات هدر میره.هر دفعه خواستم تغییر کنم از راه رسیدید اینقدر معده منو شیلنگ وارد کردید که سوراخ سوراخ شده، ولی این دفعه می‌خوام کمی با جزییات بیشتر تغییر کنم.شماره رو هم نگه دار واسه نفرات بزدلی که بیشتر قصد جلب توجه و خودنمایی دارند،مگه میشه آدم تصمیم بگیره بعد با چند کلمه حرف اورژانس منصرف بشه.
Iran (Islamic Republic of)
اراسدی
۰۴:۱۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
حالت دل بهم خوردگی دارم.ولرزش دست.بعدازخوردن قهوه اینطورشدم.ولی هرشب قهوه میخورم.
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین کریمی
۰۰:۵۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
گلو درد و سرفه خشک بیش از حد ، آبریزش بینی شدید نشانه ویست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام من با خواهرم دعوام شد بعد اون با پا محکم کوبید به وسط قفسه سینم الان موقع نفس کشیدن های عمیق و در نماز احساس درد دارم و اذیتم حتی موقع خوابیدن میتونید بگید این کوفتگیه؟ ترک برادشتنه؟ یا شکستگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
بهتر بود یه سامانه پیامکی اورژانس برای افراد ناشنوا راه اندازی کنید تا کسی از هموطنان ناشنوا بخاطر این معلولیت جانش در خطر نیفتد.
Singapore
سیروس
۱۸:۱۸ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
یک روز یک هواپیما در حال سقوط بود و با سه سرنشین دوتا چتر بیشتر نبود بنا شد هر از کدام یک سئوال بکنند اگر پاسخ درست بود به او یک چتر بدهند دو نفر اول که رفیق بودند دو تا سئوال آسان از هم پرسیدند به نفر سوم گفتندحالا تو باید اسم تمام کشور ها و پایتخت و اسم کامل رئیس جمهورشان و........... نام ببری گفت چرا اذیت میکنید بگید بدون چتر باید بپری حالا شماهم با این شماره 14 رقمی بگید نمیخواهیم تماس بگیرید چرا اذیت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
واقعا میشه این شماره ی 14 رقمی رو حفظ کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار