رئيس سازمان ملي استاندارد از کشف و توقيف 282 هزار قوطي انواع کنسرو غيراستاندارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نظام الدين برزگري گفت: استاندارد براي توليدات داخلي، کالاهاي وارداتي و نيز مراکز عرضه، نظارت‌هاي خود را اعمال مي‌کند.

وي افزود: چهارشنبه هفته گذشته به همکاران ما در بوشهر اطلاع دادند که در بازار اين شهر کنسرو بي کيفيت با برندهاي مشهور توزيع مي شود.

برزگري گفت: با مراجعه همکاران ما به کارخانه ها و واحدهاي اصلي که برند بوده و توليدات آنها زير پوشش ما قرار دارد، مشخص شد نمونه هاي توليدي آنها مشکلي ندارد و در نهايت به اين نتيجه رسيدند محصولات کنسرو تاريخ گذشته از تهران به بوشهر منتقل و در کارگاهي برچسب‌هاي تاريخ گذشته با برچسب‌هاي جديد تعويض و سپس وارد بازار مي‌شود.

رئيس سازمان ملي استاندارد افزود: از آنجا که يکي از شرکاي اين کارگاه غيرمجاز فراري شده بود و نگهبان سوله نيز قفل را باز نمي‌کرد همکاران ما با حکم قضايي وارد شده و در اين کارگاه 32 هزار انواع قوطي کنسرو تاريخ گذشته را توقيف کردند.

برزگري ادامه داد: با نشاني هايي که از محل توزيع کنسروهاي تاريخ گذشته در تهران بدست آمد همکاران ما در اداره کل استاندارد استان تهران بلافاصله به آدرسي در جاده خاوران مراجعه و در آن محل 250 هزار قوطي انواع کنسرو فاسد را توقيف کردند که نتايج آن را به زودي از طريق رسانه‌ها اعلام خواهيم کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سازمان ، ملی ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار