بازيگر نقش فرهاد گفت: «نجفي» هوشمندانه «ماتادور» را در ذهن مخاطب باورپذير كرد.

تيرداد كيايي ايفاگر نقش «فرهاد» در سريال «ماتادور» با اشاره به پرهزينه بودن كار اكشن، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در ايران كار اكشن شامل دو ايراد بوده كه يكي پرهزينه بودن و ديگري باورپذيري آن است.

وي ادامه داد: بيشتر سريال‌هاي پليسي داراي داستاني خانوادگي و عاشقانه بوده كه مخاطب تا حدودي به آن عادت كرده است.

كيايي افزود: «ماتادور» از قصه‌اي اكشن و با تكنيك‌هاي خاص خود در گريم برخوردار بوده كه اگر مخاطب با پيش‌فرض قديمي و ديدن سريال‌هاي از اين مايه پاي تماشاي آن بنشيند، شايد باور آن برايش سخت باشد.

كيايي با اشاره به جنس بازي‌ها و تكنيك‌ها در يك اثر اكشن اظهار داشت: به عقيده من جنس كار اكشن و بازي بازيگران به همراه گريم و ديگر بخش‌هاي يك اثر بايد متفاوت از يك كار عاشقانه صرف باشد.

* ماتادور با «نجفي» باورپذير شد

بازيگر «ماتادور» با اشاره به تلاش «فرهاد نجفي» كارگردان گفت: «فرهاد نجفي» به عنوان كارگردان توانست ضعف را از يك كار اكشن دور كند و مخاطب را با ديدي متفاوت پاي اين كار بنشاند.

كيايي درخصوص كاراكتر (فرهاد) در سريال «ماتادور» ابراز داشت: معتقدم پيچيدگي كار و داستان «ماتادور» و به خصوص شخصيت من در يك خط مستقيم حركت نمي‌كند و به طور دائم تغيير چهره مي‌دهد.

وي با اشاره به بازي رئال و فرم تصريح كرد: رئال بازي كردن در كار اكشن خيلي سخت بوده و قالب‌بندي و دكوپاژ جنس بازي را به فرم تبديل مي‌كند.

اين بازيگر افزود: سعي داشتم در بخش‌هايي كه بازي فرم بوده، لحظه‌هايي خاص را به وجود آورم تا جاذبه ايجاد شود.

كيايي خاطرنشان كرد: حضور در «ماتادور» با توجه به تيم متبحر و كارگردان هوشمندش بسيار برايم جذاب بود و اميدوارم مورد پسند مخاطبان نيز قرار گيرد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.