دبير فدراسيون فوتبال اظهار داشت: ما در جلسه ای که امروز با رابط بین الملل فدراسیون داشتیم نامه ای تنظیم کردیم که آن نامه فردا به فیفا ارسال خواهد شد.

محمد نبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اسپانسری که برای تیم ملی انتخاب شده است از برندهای معروف می باشد که در این امر ترابیان بسیار زحمت کشیدند. مبلغ این اسپانسر 15 میلیارد می باشد و تا پایان جام جهانی با اين حامي مالي قراداد بسته ايم.

دبير فدراسيون فوتبال تصريح کرد: اين اسپانسر علاوه بر خدمات مالی و ریالی خدمات دیگری به ما ارائه می دهند. در کل این مبلغ یک ششم هزینه های ما را تأمین میکند و ما به دنبال منابع مالی مورد نظر دیگری هم هستیم.

وی در مورد لیست اعلام شده تیم ملی افزود: 2 اردوی ما برگزار نشد و عقل سلیم حکم می کند که اگر از بازیکنان باتجربه و لژیونرها استفاده کنیم و این مسأله نباید باعث سوء تفاهم شود.

محمدنبي اظهار داشت: با توجه به اردوهای بعدی که برگزار می شود حتماً از بازیکنانی که در حد و اندازه های تیم ملی باشند استفاده می کنیم نظر خود کی روش هم ایجاد افزایش انگیزه برای رقابت به منظور رسیدن به تیم ملی است.اگر اردوهای قبلی تشکیل می شد اسامی که مطرح شده است تغییر می کرد. همچنين فدراسیون تمام اختیار را بر عهده سرمربی قرار داده است.

دبير فدراسيون فوتبال تأکيد کرد: ما حدود سه میلیارد بودجه نیاز داریم و در برآوردی که بعضی از دوستان رسانه ای ما داشتند می گفتند بهتر است با برنامه ریزی مناسبي این بودجه تقسیم شود ولی این را نباید فراموش کنیم که ما 18 تیم ملی داریم و باید این بودجه را به تمامی این تیم ها اختصاص دهیم. منابع مالی ما هم محدود است و اسپانسر گفته تنها یک ششم منابع مالی مورد نیاز ما را می تواند تأمین کند.

محمدنبی در خصوص نام گذاری که در سایت فیفا مبنی بر خلیج عمان صورت گرفته است اظهار داشت: در سایت فیفا زمانی که فدراسیون ها را معرفی می کنند در پايان موقعیت جغرافیایی کشور آنها را نيز اعلام می کنند.

وي خاطرنشان کرد: ما در جلسه ای که امروز با رابط بین الملل فدراسیون داشتیم نامه ای تنظیم کردیم که آن نامه فردا به فیفا ابلاغ خواهد شد.

گفتني است، قبلاً نام خلیج فارس و دریای عمان ثبت شده بود ولی اکنون خلیج فارس حذف شده و تنها به نام خلیج عمان اشاره کرده اند.

پايان متن./مح

برچسب ها: اسپانسر ، نبی ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار