ستادهاي مركزي بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران همزمان با تشكيل ستاد مركزي هفته ي كتاب در تهران تشکیل مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رساني بيست و يكمين دوره هفته كتاب، "محمد اله یاری فومنی" دبیر بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران از تشکیل ستادهاي استاني خبر داد و گفت:  در این دوره از هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه تمرکز بیشتری بر فعالیت های استانی خواهد داشت و  ستاد هاي استانی این رویداد در استان ها و با محوريت استانداري و دبيري مدير كل ارشاد استان ها تشکیل مي شود.
 
به گفته وی، جلسات هفته كتاب در استان‌ها با همكاري استانداري‌ها و مديريت مدير كل ادارات فرهنگ و ارشاد استان‌ها و با حضور ساير نهادهاي دولتي و غيردولتي برگزار مي‌شود.
 
وی با تاکید بر این كه در بیست و یکمین دوره هفته کتاب ستادهای استانی فعال تر خواهند بود، اظهار کرد: اميدواريم شاهد برپایی هفته کتاب با هم‌افزايي، همدلي مناسب و هماهنگي در اجراي برنامه‌ها باشیم.
 
سال گذشته نیز ستاد برگزاری هفته کتاب در 31 استان کشور تشکیل شد و شاهد برگزاری برنامه های متنوع از سوی مراکز استانی بودیم.

امسال نيز اخبار، رويدادها و فعاليت هاي هفته كتاب استان ها از طريق ستاد اطلاع رساني متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتني است؛ بيست و یکمین دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران آبان‌ماه سال جاري در سراسر كشور برگزار مي‌شود. /ص
 
انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار