معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12، از احداث سرپناه ویژه مسافران قطارهای چرخ لاستیکی در بازار بزرگ تهران خبر داد.

محمد حسنی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح سرپناه ویژه مسافران قطارهای چرخ لاستیکی در بازار بزرگ تهران به منظور سهولت تردد و رفاه حال شهروندان و مراجعه کنندگان به این بازار در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد است و تا آخر مهرماه سال 92 آغاز به کار خواهد نمود.

محمد حسنی با اشاره به اعتبار و بودجه تعیین شده در این طرح گفت: حدود 17 میلیون تومان ویژه احداث سرپناه مسافران قطارهای چرخ لاستیکی در بازار بزرگ تهران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 گفت: جان پناهی ایمنی 5 محل در خیابان های شوش غربی، خیابان ری، مصطفی  خمینی و سعدی با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان از اقدامات اجرایی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 است.

محمد حسنی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: اصلاح هندسی در محلات 13 گانه منطقه 12 از جمله خیابان های شوش غربی و شوش شرقی، خیابان 17 شهریور، خیابان مجاهدین با انجام عملیاتی شامل خط کشی محوری، عابر پیاده، خط کشی نوشتاری، ایستگاه اتوبوس و ایستگاه تاکسیرانی واقع در منطقه با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از اقدامات دیگر معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 12 است./

برچسب ها: حسنی ، مسافران ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار