مدیران عامل سازمان منطقه آزاد ارس و چابهار با حکم مشاور رييس جمهور منصوب شدند.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با حکم اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیران عامل جديد سازمان منطقه آزاد ارس و چابهار  منصوب شدند.

در حکم  انتصاب محسن خادم عرب باغی آمده است؛

به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس" منصوب می شوید.

بهره گیری از ظرفیت ها و موقعیت جغرافیایی ممتاز منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس برای گسترش تجارت به کشورهای حوزه قفقاز، جذب سرمایه های داخلی و خارجی، افزایش توان تولیدی و صادراتی منطقه و حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای از مهم ترین اولویت هایی است که انتظار می رود با بهره گیری از توانمندی های موجود در منطقه و هماهنگی لازم به اعضاء هیأت مدیره و دبیرخانه شورای هماهنگی، مساعی لازم را برای تحقق آن معمول دارید.

براساس اين گزارش، حکم ترکان خطاب به حامد علی مبارکی بدين شرح است؛ 

به استناد ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار" منصوب می شوید.

موقعیت خاص جغرافایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار برای تحقق اقتصادی ترین مسیر ترانزیت کالا به آسیای میانه و بهره برداری از ظرفیت عظیم جمهوری اسلامی ایران برای تبادل نیازهای تجاری کشورهای منطقه از مسیر آب های آزاد، فرصت بی بدیلی است که همواره با توسعه زیرساخت ها، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و افزایش توان تولیدی و صادراتی می تواند موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه را فراهم نموده و با افزایش اشتغال و رونق منطقه، زمینه ساز رفع محرومیت و ارتقاء سطح زندگی مردم عزیز این بخش از خاک میهن اسلامی گردد.

بی شک این مسئولیت سنگین، امانتی است که در این مقطع زمانی بر عهده جنابعالی و اعضاء هیأت مدیره منطقه قرار می گیرد و قطعاً اقداماتی که با نیت خیر و با در نظر گرفتن رضای خدای متعال برای آبادانی این مرز و بوم و توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه صورت پذیرد، توشه و ذخیره اخروی تلاشگران عرصه سازندگی خواهد بود.

امیدوارم ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های موجود، توانمندی همه همکاران منطقه و ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورا و اعضاء هیأت مدیره، در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف سازمان، موفق و مؤید باشید.
 
گفتني است؛ پیش از این صادق نجفی مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس و مصطفی ملک زاده سمت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار را بر عهده داشتند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار