نمایش "دش من"، که اجرای آن به کارگردانی ابراهیم گله دارزاده در تماشاخانه انتظامی آغاز شده، تاکنون میزبان جمعی از هنرمندان بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، اسماعیل خلج، اکبر زنجانپور، حمید رضا نعیمی، خسرو احمدی و هادی مرزبان از جمله هنرمندانی بودند که طی دو اجرای این اثر، از این نمایش دیدن کردند.

هادی مرزبان در خصوص این نمایش گفت: متن نمایش خیلی نظرم را جلب کرد، همچنین کارگردانی در لحظات مختلف نمایشی به چشم می خورد .بازی روان بازیگران نیز باعث جذب تماشاگر می شد و متن قوی اثر شرایطی را ایجاد می کرد که  مخاطب تا پایان اجرا، نمایش را دنبال کند.

همچنین اسماعیل خلج اظهار کرد: نمایشنامه "دش من" و اجرای ساده این نمایش را دوست داشتم  و قطعاً با گذشت چند اجرا از این اثر ارتباط  بسیار قوی تری میان مخاطب و بازیگر برقرار خواهد شد.

وی با توجه به تجربه چندین ساله اش، درباره اجرای بهتر تمامی آثار نمایشی تشریح کرد: معتقدم در زمان اجرا نباید به دنبال قصه رفت، بلکه باید بیشتر تمرکز بر حضور بازیگران روی صحنه باشد. داستان در نمایش، در اولویت قرار ندارد، زیرا در درجه اول کارهای صحنه ای مثل بازیگران و اکت های روی صحنه و اتفاقاتی که باید رخ دهند، اهمیت دارد.

وی در ادامه افزود: به طور کلی در تمام نمایش های کمدی و طنزآمیز، در صورتی که کارگردان، نویسنده و یا بازیگر قصد خنداندن تماشاگر را دارد، باید طنز او ایجاد خنده کند؛ بنابراین در جایی که مخاطب نخندید، اشکالی در میان است که نه به تماشاگر، بلکه به فضای به وجود آمده در کار بازمی گردد.

گفتنی است، نمایش "دش من" از 14 مهرماه، هر شب ساعت 19:30 در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، به اجرا در می آید و پیش فروش اینترنتی خود را در سایت های www.theatrnet.com/ticket و www.tiwall.com آغاز کرده است. ضمنا مخاطبان می توانند از طریق تماس با شماره 09197328982 نیز نسبت به رزرو بلیت اقدام کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، دش من
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.