رودهن/

تلاش برای ایجاد زیر ساخت‏ های مسکن مهر در پردیس

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید از تلاش برای ایجاد زیر ساخت‏ های مسکن مهر در پردیس خبر داد .

محسن نریمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: متأسفانه به طور شتاب زده بارگزاری جمعیتی سنگینی به این شهرها تحمیل شده است.

وی ادامه داد: مشکل امروز ساخت بنا نیست؛ نگرانی اصلی ما زیر ساخت هاست که شامل شبکه های ارتباطی، ریلی، جاده ای، گاز، برق و آب می ‏شود.

نریمان افزود: اقدام به گرفتن مشاورانی برای جلوگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی این نوع بارگزاری جمعیتی باید صورت گیرد و این نیز کار سنگینی است و یک تهدید هم می‏ تواند باشد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: تلاش می کنیم این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم؛ در کنار اسکان مردم باید توجه به مسائل جانبی مانند امور فرهنگی و اجتماعی، طرح های زیربنایی و رو بنایی و زیر ساخت ها را نیز در دستور کار دهیم.

وی ادامه داد: در شهر پردیس، خوشبختانه مطالعات لازم در رابطه با زیر ساخت ها و ... انجام شده و امیدواریم این روند با پیگیری های روزانه هماهنگ با تکمیل پروژه های مسکن مهر انجام شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید اضافه کرد: به زمان دقت کنید، از برنامه عقب نیستیم؛ چون شتاب زده در بحث ساخت و ساز فیزیکی و کالبدی برای اسکان جمعیت اقدام صورت گرفته و باید هماهنگ با آن زیر ساخت ها را انجام دهیم و اگر در بعضی از پروژه ها با وقفه روبه رو بودیم، مشکل آنها را با سیاستگذاری های جدید رفع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دولت در قالب مسکن مهر دیگر اقدامی نخواهد داشت؛ اما واحدهای ثبت نام شده تحویل می‏ شود./س


برچسب ها: زیر ساخت ، مسکن مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.