رودهن/

تامين زيرساخت هاي لازم سبب امنيت پايدار در جامعه مي شود

امام جمعه دماوند ضمن گراميداشت هفته نيروي انتظامي اظهار كرد: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با دور انديشي، اراده پايدار و تلاش هاي مجاهدانه و مومنانه خود سهم بسزايي در ارتقاي امنيت كشور در ابعاد اجتماعي و رواني داشته و موقعيت خود را به عنوان يكي از مظاهر برجسته اقتدار نظام تحكيم بخشيده است.

حجت الاسلام محمد علاءالديني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن نيروي انتظامي را مردمي خواند و گفت: گام نهادن در عرصه انتظامي، حركت در راه جهاد و شهادت است و اگر امروز ابزارهاي رسيدن به مقام شهادت كمتر وجود دارد، حضور در مجموعه نيروي انتظامي به عنوان عرصه خدمت گذاري يك ارزش محسوب مي شود.

وي بيان كرد: اقشار جامعه نقش بسيار مهمي در همكاري و تعامل با نيروهاي خدوم انتظامي دارند ولي آنچه مي تواند جايگاه انتظامي را در كشور حفظ كند، خدمت رساني صادقانه به مردم توسط اين نيروي مخلص است.

امام جمعه دماوند به اهميت جايگاه امنيت در جامعه اشاره كرد و گفت: داشتن جامعه اي پايدار نيازمند تامين زيرساخت هاي لازم است و امروز ايران اسلامي در بين ديگر كشورهاي جهان با داشتن نظام مقدس جمهوري اسلامي به اين امنيت پايدار دست يافته است.

حجت الاسلام علاءالديني استفاده از تكنولوژي هاي روز در زمينه امنيت با نصب دوربين هاي مداربسته و نيز تجهيز منازل از وسايل امنيتي توسط شهروندان را از جمله اقدامهاي ارزشمند خواند و افزود: يك سارق براي كسب موفقيت در اهداف خود نيازمند سه ركن فرصت، انگيزه و توان است و اين مردم هستند كه مي تواند با تجهيز منازل، خودروها و كارگاههاي خود، اين موقعيت را از سارق بگيرند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.