مربی تیم فوتبال صبای قم میگوید که به خواسته کشوری فرد سکوت خواهد کرد ولی این سکوت به معنای عقب نشینی نیست و همچنان بر روی مواضعش پافشاری می کند.

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص گفته هایی که منتسب به کشوری فرد، مدیرعامل این تیم مبنی بر پایان دادن درگیری های لفظی میان وی و مایلی کهن است، گفت: در حال حاضر که مدیرعامل باشگاه هیچ صحبتی با من در این خصوص نداشته است ولی اگر وي به صورت رسمی این مسئله را خواستار شدند ما به احترام وي سکوت می کنیم و دیگر حرفی در این خصوص نمی زنیم. ولی باز هم اعلام می کنم که تا این لحظه وي با بنده در این خصوص صحبتی نداشته اند.

مربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه افزود: سکوت ما به معنای کنار کشیدن از مواضعمان نیست. ما روی مواضعمان پافشاری می کنیم و معتقدیم که در هر حالت می بایست احترام پیشکسوت حفظ شود. ولی باز هم می گویم که ما به خواست مدیر عامل تیم و به احترام وي سکوت می کنیم و دیگر در این خصوص بحثی را مطرح نمی کنیم.

فریادشیران در پایان در خصوص شکایت علی دایی و بحث هایی که در این چند روز پیرامون آن بیان می شود خاطر نشان کرد: ما هیچ هراسی از این بابت نداریم و آمادگی هر چیزی را در این خصوص داریم، همه چیز در روز دادگاه مشخص خواهد شد.

پايان متن/مح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار