سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت"رایگان درمان شوید" مطرح کرده بودند، توسط متخصص قلب و عروق پاسخ داده شد.

گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت رایگان درمان شوید، مطرح کرده بودند را منتشر كرد.  

شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دريافت كنيد.

اما پاسخ سوالات برخي از کاربران درخصوص بيماري هاي قلبي كه توسط دكتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق متخصص اين رشته داده شده است، به شرح ذیل است:

***ساعی:

با سلام، چند سال است که چربی تری گلیسرید من خیلی بالا است و رعایتی از جمله ورزش و مصرف قرص را هم دارم ولی زیاد تاثیر ندارد در ضمن مدتی است که هر از گاهی شرایط بدی برایم پیش میاید مثل تنگی شدید نفس تا قطع آن، در همین شرایط بیحال میافتم که احساس مرگ برایم پیش می آید، دکتر رفتم عنوان کردند که ناراحتی اعصاب است آیا این شرایط به نظر شما عوامل سکته است یا خیر؟

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: علت آن متفاوت است ممکن است مشکل قلبی، ریوی و یا کم خونی و یا مسئله کلیوی باشد. احتمال  بروز سکته قلبی وجود ندارد، اما گاهی اوقات ممکن است  رگ های کرونر قلب دچار گرفتگی شود.

***مرضیه:

با سلام من دختری 19  ساله هستم که تا به حال سابقه بیماری نداشتم و اعضای خانواده ام هم بیماری قلبی نداشتند اما  من گاهی اوقات حس می کنم ضربان قلبم برای 2 ثانیه زیاد می شود  و دوباره به حالت خود بر می گردد و حدودا 2 ساله که اینجوری می شم و گاهی اوقات اتفاق می افتد و زیاد نیست و همینطور گاهی احساسی می کنم قلبم تیر میکشه که  این هم خیلی کم اتفاق می افتد حالا می خواستم بدونم مشکل خاصی دارم یا از استرس کنکور یا دانشگاه؟

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: اصطلاحا به این ضربان ها، ضربان های نا به جای قلبی یا ضربان های اضافه گفته می شود، اصولان این نوع ضربان ها برای تعداد بسیاری از افراد جامعه رخ می دهد، اما در درجه اول  باید یک مولتر 24 ساعته نوار قلب صورت بگیرد و یک معاینه قلبی انجام داده شود.

*** ناشناس:

سلام، من هر چند وقت یکبار در سمت چپ قفسه سینه ام  درد احساس می کنم و نمی تونم درد معده رو از درد قلب تشخیص بدم، هنگام این درد دست چپم و به خصوص در کتفم احساس  ضعف و درد خفیفی دارم لطفا منو راهنمایی کنید من 21 سالمه.

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: این درد قفسه سینه معمولا به صورت گرفتگی رگ قلبی است و معمولا برای يک خانم 21 ساله بسیار نادر است و در درجه اول یک نوار قلب گرفته شود و یک معاینه صورت گیرد و اگر مشکل جدی تر بود یک اکو کارتو گرافی باید صورت بگیرد.

***قاسم:

با سلام من گهگاهی در تاریکی با محیط سر بسته خفته می شوم به نظرتون قلبم مشکل داره؟

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: خیر، مشکل قلبی وجود ندارد به احتمال زیاد مشکل دیگری وجود دارد که احساس خفگی دست می دهد.

***ناشناس:

با سلام آقای مجرد و 31 ساله ای هستم که چندی قبل به دلیل گرفتگی  یکی از رگها به  تشخیص پزشکم از استنت دارویی استفاده می کنم لطفا  در مورد آینده و باید ها و نبایدها در زندگی آینده ام توضیحاتی بفرمایید.

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: در افرادی که سابقه گرفتگی رگ های قلبی را دارند و مخصوصا استنت گذاشته شده است برای همیشه باید تحت نظر پزشک معالج باشند و این احتمال وجود دارد که در آینده سایر رگ ها نيز دچار گرفتگی شوند. اگر فرد مورد نظر سیگاری است باید سیگار را ترک کند و چربی خون خود را کنترل کنید همواره تحت نظر پزشک متخصص قرار گیرد با رعایت این نکات احتمال بروز مجدد گرفتگی رگ کمتر می شود.

***سهند:

حدود چند ماه است در روزهای زیادی احساس درد از ناحیه چپ قفسه سینه دارم و گاهی این درد ها به زیر بغلم نیز کشیده می شود، البته ناگفته نماند بر حسب عادت خوابیدن بنده به روی شکم می خوابم و شبهایی که دستم زیر قلبم قرار می گیرد درد بیشتری دارد در ضمنهيچ مشكلي هم از نظر تنفسي ندارم و روال طبيعي دارد ولي درد را دارم مي‌خواستم بدانم مشكل از قلبم هست يا ماهيچه هاي قلب؟

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: علائم شما بيماري قلبي نيست و درد قفسه سينه بيشتر حالت گرفتگي عضلات قفسه سينه است و همواره با يك معاينه و نوار قلب، پزشك متخصص گرفتگي عضلات قفسه سينه را تشخيص مي دهد.

***عليرضا: 

دوباره عمل قلب انحام داده ام و فور سنت گذاشته ام مدتي است كه هم تنگي نفس دارم و گاها از ناحيه كف دستها و انگشتانم به رنگ سياه تغيير رنگ پيدا مي كند و ضمنا رنگ خونم بسيار تيره است لطفا راهنمايي كنيد و جهت اطلاع تحت نظر پزشك هم هستم و دارو مصرف ميكنم.

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: اين علائم علائم نارسايي قلبي است كه رگ هاي قلب ضعيف شده و عملكرد ماهيچه هاي قلبي كاهش مي يابد كه اين بيمار بايد اكو شود و حتما بايد تحت نظر پزشك درمان شود.

***معصومه:

دختري 25 ساله هستم روزي 5 ميلي پردنيزولون مصرف مي‌كنم بعد از عمل پيوندم دچار تپش قلب مي شوم و گاهي اوقات تنگي نفس و گر گرفتگي دارم اكو قلب انجام دادم مشكلي نبود قرص پرپرانول روزي 20 ميلي مصرف ميكنم كه براي 2 ساعت مفيد است و بعد دوباره تپش قلب دارم.

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق:  تپش قلب ممكن است دليل ديگري داشته باشد گاهي اوقات ممكن است از استرس و اضطراب و گاهي اوقات پركاري تيروئيد باشد.

***كوروش:

يك ماهي است كه به تشخيص پزشك آنژيوگرافي انجام داده ام و  به دليل گرفتگي رگهاي قلبي از استنت استفاده كردم اما گاهي و تنها به محض راه رفتن درد شديدي در قفسه چپ سينه ام احساس مي كنم و بي حال مي شم به طوريكه اطرافيانم دچار نگراني مي شوند.لطفا من را راهنماييم کنيد.

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: بستگي به شدت گرفتگي رگ ها دارد و بايد اين سوال را پرسيد كه آيا تمام گرفتگي ها با استنت برطرف شده يا اينكه 1 الي 2 رگ گرفتگي اش هنوز باقي است و اگر رگ هاي ديگر مشكل داشته باشند اين احتمال وجود دارد كه مشكل گرفتگي رگ ها باقي بماند.

***الهام:

اينكه ميگن پا قلب دوم آ‌دمهاست راست مي‌گن؟مي‌خوام بدونم ارتباط قلب با پا چيه؟

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: اين حرف جنبه علمي ندارد شايد منظور اين باشد كه عضلات ساق پا و ران با انقباض يك حالتي را ايجاد مي كند كه خون از سمت پا به سمت قلب پمپاژ شود و خون را به داخل قلب برگرداند.

***مهدوي:

آيا افتادگي دريچه ميترال يا پرولاپس قلب بيماري خطرناكيه؟

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق:  پرولاپس شايعترين مشكل دريچه قلب است كه تقريبا 2.5 درصد افراد جامعه را در بر دارد و در اكثر موارد با حالت خفيف بروز مي كند و فقط گاهي اوقات ممكن است دردهايي در قفسه سينه و تپش قلب ايحاد كند و در يك درصد افرادي كه پرولاپس دارند به صورت نارسايي دريچه ايجاد مي شود كه نياز به عمل جراحي ‌،تعويض ، ترميم و حتي تغيير شكل قلب دارند.

***نرگس:

آيا خوردن فلوكسيتين هر روز براي افتادگي دريچه ميترال خطرناك نيست؟

پاسخ از: دکتر جواد جهرمي عسگري، متخصص قلب و عروق: خير استفاده از فلوكسيتين روزانه خطرناك نيست و ايجاد مشكل نيز نمي كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
سرور
۰۳:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام 16 سالم هست و وقتی اکو دادم دکتر گف دریچه های قلبت ضعیف هستن و قلبت پر کار هستش ، چندنوع دارو داد و بعد یک ماه به یک متخصص دیگه ای رفتم و وقتی پروندمو دید گفت که چیزیم نیست و نیاز نیس هیچکدوم از این دارو هارو بخورم با اینکه تا الان موقعه هایی دچار تنگی نفس میشم یا دل درد یا وقتی که بیشتر از 5دقیقه راه میرم دل درد میگرم با خستگی بسیار شدید و چندتا موردات دیگه . سوالم اینه که این چیز واس سنم خطرناک هست؟ و به متخصص دومی که پیشش رفتم گوش بدم و نگران نباشم؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی منفردی
۱۶:۲۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام من دیروز مریض که پدرم باشه رو از بیمارستان امام رضا مشهد مرخص کردم که عمل جراحی قلب باز ( تعویض دریچه های قلب) داشته که 2تا رو تعویض کردن و یکی رو هم ترمیم کردند و ایشون از زمانی که از اتاق عمل اومده بیرون تا به امروز تمام بدنشون ورم داره میخواستم بدونم که آیا این موارد جدی هست ؟ باید پیش دکتر اورولوژی ببرم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۸ دی ۱۴۰۰
سلام دکتر ، خاستم بدونم یه پسر بچه ۱۴ساله رو ما عمل قلب باز کردیم الان مرخص شده اوردیمش خونه ، گاهی اوقات عطسه می‌کنه میگه قفسه سینش درد میگیره خاستم بدونم خطرناکه ایا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام قلب من بعضی موقع ازضربان می افتد بعد شروع به تپش شدید خیلی شدید میکند دکتر بدون نوارقلب پرانول داده آیا مشکلی است
Iran (Islamic Republic of)
جمشدامین خاکی ۰۹۳۵۶۶۹۵۹۰۶ سن ۷۰ساله
۱۶:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
سن ۷۰ سال و آبان ماه سال ۹۸ ی رگ قلب گرفتگی ۹۰ درصد و استندگذاشتموفروردینسال۹۹ عمل کیسه صفرا انجام دادم و الان ۲۵ اسفند۹۹ مجدد عمل فتق کیسه صفرا باز شدن بخیه عرضم اینکه قیل عمل باید واکسن کرونا رو بزنم واجبه یا ن
Iran (Islamic Republic of)
طاهره امیریان
۱۷:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام خاهش میکنم جواب بدید نوزاد ۴ ماهه من vsd داره به قطر ۷ میلی و فشار بالای ریه میخام بپرسم که اگه قلبش رو عمل کنن فشار ریه اش هم خوب میشه ؟؟؟؟ تورو خدا جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۱۸:۴۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
سلام بنده ۳۳ سالمه چندروزی سرم گیج میره میزنه به دست چپم فشارم افت میکنه .البته افتادگی دریچه مبترال دارم خواستم ببینم خطرناکه یا نه.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عسل تقی نژاد
۱۹:۴۱ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام من تپش قلب اضافه دارم یعنی ضربان قلبم دوبار میزنه خواستم ببینم با تپش قلب اضافه میشه مهماندار هواپیما شد؟!
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۹:۱۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام.ببخشیدمن امروز اکوی قلب دادم البته قبل ازاون نوارقلب هم دادم که هیچ مشکلی رونشون نداد.امااکوی قلبم نشون دادکه پرولاپس میترال دارم ولی دکترگفتن مشکل جدی ای نیست وهیچ دارویی هم ندادن فقط گفتن 5سال دیگه که میشه 28سالم دوباره اکوی مجددبدم.ببخشیداین موضوع درروابط جنسی هم مشکل سازمیشه؟من بایدبه نامزدم این موضوع روبگم آیا؟
Iran (Islamic Republic of)
نگار محزونی
۱۲:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
همسر من مشکل قلبی داره دریچه قلبش بازه و پزشک گفته تا 30 سالگی میتونه زندگی کنه و اگر عمل کنه نبضش میره و تمام خواهش میکنم راهنماییم کنید چیکار باید انجام بدم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی سارانی
۱۸:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام ببخشید من خانمم دوبار عمل قلب باز کرده وهیچ دارویی مصرف نمیکنه خاستم بدونم اگه بچه دار بشه براش مشکلی پیش میاد یانه.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۹:۱۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام آقای دکتر
ببخشید من 10پیش عمل دریچه ائورت قلب شدم راسته که میگن که اونایی که مادرزادی دریچشون گشاد بوده 30سال بیشتر عمر نمی‌کنند.سوال بعدی اینکه موهام بعد مصرف وارفارین میریزه آیا برا این مشکل راه حلی هست .
ممنون میشم خیلی اذیت میشم از این حرفا که می‌شنوم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
افشار موسوی
۱۲:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
بزرگی دریاچه میترال و درد درناحیه قلب ودل تنگی دارم عرق سرد دارمرگ پشت گردنم میگیردوسر درد دارم ‌سنگین دستانم تا بازو احساس میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۲۲:۵۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۸
من سال 93بعد از اکوی قلب متوجه شدم که تنگی دریچه میترا قلب دارم،دکتر گفت دارو نباید مصرف کنم چون عادت میکنم، امسال درد قفسه سینه ام به حدی رسیده که به پشت شانه ام میزنه و یک تیر کشیدگی بدی از قلب تا نوک انگشتان دست چپم دارم و باعث کبود شدن ویا تیرگی رنگ دستم میشه الان یک هفته هم هست که به گردن و فک هم این درد و گرفتگی رسیده، لطفا راهنمایی کنید که این علایم مربوط به همان مشکل قلبی من هستش؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۳۵ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سالم من ۶۰ ساله ام ۳تا دریچه های قلبم گشاد شده سرم سنگینی می کنه سرم گیج میره حالت تهوع هم دارم قلبم بعضی او قات حس می کنم می لرزه سه سال بیماری قلبی دارم هرچی قرص می خورم
خوب نمیشه قفسه سینه بازیر بغلم وسمت چپم درد می کنه میشه راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۱۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام من ۶۰ ساله ام سه تا دریچه های قلبم گشاد شده سرم سنگین میشود قفسه سینه ام درد می گیره با
سمت چپم معده ام درد می کنه سر گیچه دارم قلبم می لرزه میشه راهنما ییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۵۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
سلام من 16 سالمه بعضا قلبم تیر میکشه یه سال پیش چشمام سیاه شد و خودمو نفهمیدم خوردم باباته دیوار اصلا همه چی به دفعه اتفاق افتاد و اینکه واقعا خستم دیگه امید به هیچی ندارم ارزو دارم بیماریه نا علاج داشته باشم و تموم شه...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۱۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام من18ساله هستم دائما دچار تپش قلب و درد به صورت نقطه اى وسوزش در سمت چپ وقلبم ميشوم گاهى هم دچار سنگيني قفسه سينه همراه با سياهى ديد و عدم تعادل ميشوم اين درداكثرا دست و كتف چپم را درگير ميكند تنگي نفس هم به شدت دارم و با انجام يك حركت كوچك مثلا تغيير حالت نشسته به ايستاده وطولاني حرف زدن نفسم ميگيرد و چنبارى درد شديد و سوزش بيبن دوكتف و ناحيه جناغ پشت همراه با ازبين رفتن ديد تجربه كرده ام خانواده ام ميگن از استرسه آيا همينطوره؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام من18ساله هستم دائما دچار تپش قلب و درد به صورت نقطه اى وسوزش در سمت چپ وقلبم ميشوم گاهى هم دچار سنگيني قفسه سينه همراه با سياهى ديد و عدم تعادل ميشوم اين درداكثرا دست و كتف چپم را درگير ميكند تنگي نفس هم به شدت دارم و با انجام يك حركت كوچك مثلا تغيير حالت نشسته به ايستاده وطولاني حرف زدن نفسم ميگيرد و چنبارى درد شديد و سوزش بيبن دوكتف و ناحيه جناغ پشت همراه با ازبين رفتن ديد تجربه كرده ام خانواده ام ميگن از استرسه آيا همينطوره؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۱۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام سوال خود را در قسمت میز پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کنید
https://www.yjc.ir/fa/news/7048525
Finland
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام خدمت شما پزشک محترم پسرم ۱۶ساله هست دریچه دولتی دا
رددکتر میگوید شاید بتوانیم عمل ترمیم انجام دهیم میخواستم
بدونم ایا امکان دارد که بعد از عمل ترمیم باز هم بعدازچند
سال نیاز به عمل دارد متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
صلاياني
۰۹:۵۱ ۱۳ دی ۱۳۹۷
با سلام آقای دکتر پدر خانم من 65سالشه با در د قفسه سینه اورژانس رفته که گفتند باید قلب باز عمل بشه دریچه ميترال هم تعويص بشه پس از چندروز به علت کم کاری کلیه اوره بالا رفت یکبار دیالیز کردن قرار بود عمل کنند که بعد گفتند ایشان قلبشان ضعیف هست و به لحاظ جسمی آمادگی عمل نداره و فعلا مرخص کردند اما تو خونه با اکسیژن روی تخت افتاده و حتی توی این چند روز به علت تنگی نفس و درد کمر امکان خوابيدن ندآره الان باید چیکار کرد تا کی باید صبر کرد بیخوابی ودرد و سرفه امانش رو بریده راه حلی هست
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۱۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
با عرض سلام مادر من دو تا رگ قلبشوفنر گذاشته و قرص پلاویکس ۷۵ مصرف میکنه
کمتر از یک ساله
ولی متاسفانه دیگه جدیدا قرص و پیدا نمیکنیم جایگیزین نداره این قرص ؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۱۲:۱۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
سلام. بنده نوزاد 45 روزه دارم که به تشخیصص متخصص قلب دچار تنگی دریچه قلب و سوراخ در قلب می باشد که به گفته دکتر مورد ادوم به مرور زمان خوب می شود و الی مورد اول نیاز به عمل دارد. آیا باید جراحی شود یا به وسیله بالن می باشد.با تشکر
Iraq
آرش خسروی
۱۱:۴۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
سلام من همیشه هنگام سرم زدن یا چندبار که اطاق عمل رفتم برای پیداکردن رگ جهت تزریق مشکل دارم حتی بعضی وقتها مجبور میشن چندین بارتست کنن تا بشه مثلا واسه آزمایش ازم خون بگیرن کلا بد رگم آیا راهی هست که رگهام تقویت بشن یا روی پوست معلوم بشن .باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
سلام پسر 17ماهه ام ماه بعد عمل باز قلب داره الان میتونم براش واکسن انفلانزا بزنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد. فاميل دوستم ١٣ سالش بود حالت تهوع داشت رفت دكتر گفت چيزي نيس بعد متاسفانه فرداش سنكوب كرد سوالم اينه آيا ممكنه كسي مشكل نداشته باشه سنكوب كنه؟
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۱:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
با سلام
من برای اکو کاردیو گرافی قلب جنینم رفتم و بهم گفتن دیواره قلبش مشکوکه
میخوام بدونم دیواره در هفته چندم تشکیل میشه و آیا ممکنه تا آخر بارداری تشکیل بشه؟و باعث چه مشکلاتی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
من خیلی وقت ها درد شدیدی در قفسه سینه م ایجاد میشه و باعث گرفتگی نفسم میشه همه بهم میگن به خاطر معده س آیا این حقیقت داره یا ممکنه از عارضه قلبی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
چطوری میشه عارضه های قلبی را تشخیص داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
سلام من ۱۹سالمه دکترا بهم گفتن افتادگی دریچه میترال داری میخواستم بدونم این بیماری درمان داره یانه توروخداجواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
سلام من ۱۹سالمه دکترا بهم گفتن افتادگی دریچه میترال داری میخواستم بدونم این بیماری درمان داره یانه توروخداجواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام
من ۹۱/۶/۱۵ سکته کردم. سال ۹۲ دوبار آنژوگرافی و آنژو پلاس شدم . اسفند ۹۶ دوباره قلبم مشکل پیدا کرد . رفتم بیمارستان میلاد آنژوگرافی و سپس آنژو پلاس شدم
الان گاه گداری درد دارم و نوک زبانم سِر میشود و بعضی وقت ها سوزش قلب دارم.
داروهای مصرفی: پلاویکس ، نیتروگیریسیرین ۲.۶ ، متورال، هیدروکلروتیازید ، لوزارتان، آتورواستاتین ، فونوباربیتال ۱۰۰، آپو_گلی بوراید، آسپرین ۸۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
ممنون از مطلب تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
جواب سوال من فراموش نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام
من ۹۱/۶/۱۵ سکته کردم. سال ۹۲ دوبار آنژوگرافی و آنژو پلاس شدم . اسفند ۹۶ دوباره قلبم مشکل پیدا کرد . رفتم بیمارستان میلاد آنژوگرافی و سپس آنژو پلاس شدم
الان گاه گداری درد دارم و نوک زبانم سِر میشود و بعضی وقت ها سوزش قلب دارم.
داروهای مصرفی: پلاویکس ، نیتروگیریسیرین ۲.۶ ، متورال، هیدروکلروتیازید ، لوزارتان، آتورواستاتین ، فونوباربیتال ۱۰۰، آپو_گلی بوراید، آسپرین ۸۰
Iran (Islamic Republic of)
صغری
۱۲:۲۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
سلام.مدتی هست از نارسای قلب رنج میبرم وسکته قلبی هم کرده ام وبه توصیه دکتر معالجم فقط بیست درصد قلب کار میکنه وبه علت ضعیف بودن از باطری گذاشتنم منع شدم ولی هر روز زندگی کردن برام مشکله خواهشا من را راهنمایی کنید چکار باید بکنم .در ضمن سنم 68 میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام دکتر.گاهی اوقات سمت راست سینم از درد تیر میکشه و کم کم خوب میشه آیا امکان داره از گرفتگی عروق باشه؟
Afghanistan
مصطفی
۲۱:۵۲ ۲۸ دی ۱۳۹۶
سلام من ۲۳سال سن دارم حدود یک سال بیشتر میشه بعضی اوقات که ناراحت میشم طرف چپ سینه ام احساس درد میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مسعود دوستی
۲۱:۱۱ ۲۷ دی ۱۳۹۶
سلام با عرض ادب خدمت پزشک محترم
من نامزدم عمل قلب دریچه ریوی یا پولمونر انجام داده و تعویض کرده دریچش رو میخواستم بپرسم درآینده برای ایشون مشکلی از نظر زایمان پیش نمیاد؟ و شرایط زندگی باهاشون چطور هست و این نکته رو هم بگم که ایشون اصلا قرص مصرف نمیکنه و ورزش میکنه و گیاه خوار هم هست
سپاسگزار میشم راهنماییم کنید

با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۶
سلام تورو به فاطمه زهرا یکی به من کمک کنه مادر ی بچه ی ۴ساله هستم که تازه فهمیدم بچه هام دریچه ی سمت چپش شلی داره و دریچه ی سمت راستش گشاده . باید چیکار کنم و ایا خطرناکه و روی زندگی تاثیر داره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۶
سلام تورو به فاطمه زهرا یکی به من کمک کنه مادر ی بچه ی ۴ساله هستم که تازه فهمیدم بچه هام دریچه ی سمت چپش شلی داره و دریچه ی سمت راستش گشاده . باید چیکار کنم و ایا خطرناکه و روی زندگی تاثیر داره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۴ دی ۱۳۹۶
سلام تورو به فاطمه زهرا یکی به من کمک کنه مادر ی بچه ی ۴ساله هستم که تازه فهمیدم بچه هام دریچه ی سمت چپش شلی داره و دریچه ی سمت راستش گشاده . باید چیکار کنم و ایا خطرناکه و روی زندگی تاثیر داره؟؟؟
Seychelles
ahhh
۰۰:۳۲ ۲۱ دی ۱۳۹۶
من مریضی قلب دارم دکتر دارو واسم تجویز کرده سوالم اینه که الان صورتم جوش میاره کسی این علایم رو تجربه کرده ایا دلیلش قرصا هستن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۹ دی ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتوووووووووون .خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
حمید نیک نفس
۱۸:۵۳ ۱۸ دی ۱۳۹۶
من پسرم 14 سالشه قفسه سینش درد می گیرد و سمت راست چپ درد می گیرد این خطر دارد یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۲ دی ۱۳۹۶
انشالله تمام مریضاو خدا شفا بده د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
علت تپش قلب از چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناهیدد
۱۸:۱۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
سلام
من بیماری گشادی دریچه قلب دارم و از وقتیکه دچار این مشکل شدم بیشتر وقتا دچار لرزش بدن میشم.آیا درمانی براش هست؟
Iran (Islamic Republic of)
هما..
۲۰:۳۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
سلام
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۸:۰۱ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
با سلام طوروخدا ب سوال من جواب بدین من گاهی وقتا با کشیدن نفس درد پیدا میکنم وقتی سینمو فشار میدم روش دردم قطع میشه و کلن خوب میشم بعدش هم میزنه دست چپم و امروز برای اولین بار حدود چهار ثانیه حالت تهوع پیدا کردم ن تنگی نفس دارم ن احساس سنگینی رو قفسه سینه فقط مشکلم اینه طوروخدا راهنمایی کنین خونوادم موضوعو جدی نمیگیرن نمیبرن دکتر فقط تونستم اینجا ی پیامی بذارم اگ خدا کمک کنه شما ی چی ب من بگین ممنونم اقای دکتر :(
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۷:۳۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
یعنی احتمال ناراحتی قلبی چقدر زیاده
ممنونواز نظرات و دکتر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
سلام .چند روزاست که پدرم عمل قلب باز انجام داده وآرتروز گردن هم دارد ودرد شدیدی دشانه راست دارد علت آرتروز است یا نه مسکن یا دیکلوفناک استفاده کنه مشکلی برای قلب نداره
Iran (Islamic Republic of)
نغمه
۱۵:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشيد ببخشيد اقاي دكتر پدرم ٦٤ سالشونه به دليل داشتن فشارخون چندين ساله قرص اتنولول ٥٠يكي صبح و يكي شب و قرص اميلو پرس ٥٠ يكي صبح يكي شب مصرف ميكنن به تازگي ميگن اثرش كم شده امكان داره حاي اتنولول متورال جايگزين كنند؟ دوزشم لطف ميكنين با تشكر ببخشيد همچنين چند ساله جهت جلوگيري از سكته قرص اسپيرين مصرف كردن هر روز يك ماه بيش عمل اب مرواريد انجام دادن دكترشون گفتن اسپيرينو قطع كنن الان ميتونن بازم مصرف كنن ناراحتي قلبي ندارن ممنون
Iran (Islamic Republic of)
samane
۱۸:۱۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام اقای دکترخسته نباشید
من دوماه پیش تپش قلب به همراه سوزش قفسه سینه وکمرداشتم
به دکترعمومی مراجعه کردم گفتن شایدمشکل ازمعده باشه ازمایش میکروب معده دادم عفونت معده داشتم دوهفته قرصهای اموکسی وبیسموت ومترونیدازول استفاده کردم قرص پروپرانول۱۰براتپش قلبم نوشتن استفاده کردم و۱ماهی خوب بودم چند روزه دوباره تپش قلب پیداکردم جوریه که وقتی میخوابم ازشدت ضربان قلبم ازخواب میپرم
پیش متخصص قلب رفتم اکوگرفتن وگفتن مشکل خاصی نیست وداروهای متورال۵۰وکلردیازپوکساید۵برام دادن وگفتن مشکل قلبم عصبی وازاسترسه و گفتن متورال رو
هر ۱۲ساعت نصفش رواستفاده کن
ولی هنوز تپش قلب دارم واذیتم میکنه ضربانم اصن پایین نمیاد
دوباره مراجعه کردم برام قرصهای دیلتیازم۶۰هر۱۲ساعت نصفش روبخورم وقرص نورتریپتیلین۱۰برام داده
عوارض قرص نورتریپتیلین خودکشی واینا بودمن ترسیدم ازمصرفش
شماراهنمایی کنیدکه پیش دکتردیگه ای لازمه برم یانه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۲:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
من ۳۲سالمه و۸سال پیش وزنه سنگین بلند کردم وسکته قلبی داشتن الان FEقلبم ۳۰ است آیادرمان داره؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۹:۲۶ ۱۵ تير ۱۳۹۶
سلام.روش میتراکلیپ برای هر بیماره مبتلا ب گشادی دریچه میترال امکان پذیر هست؟بیمارمن خون پس میزنه قلبش تیر میکشهو نفس تنگی داره.ایا برای اون مناسبه
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۹:۲۵ ۱۵ تير ۱۳۹۶
سلام.روش میتراکلیپ برای هر بیماره مبتلا ب گشادی دریچه میترال امکان پذیر هست؟بیمارمن خون پس میزنه قلبش تیر میکشهو نفس تنگی داره.ایا برای اون مناسبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
سلام
ببخشید دختر من دو سال پیش عمل قلب باز انجام داد.الان 4سالش هست دکترش اکو کرد میگه یه نشتی خفیی زیر قلب اون هست. میخاستم ببینم باید چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
شادی از مها باد
۰۲:۵۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
سلام خسته نباشی اقای دکتر یک سوالی داشتم مادرم هفتاد سال سن دارد سکته قلبی کرده گفتن سی درصد قلبیش کار میکند رگ قلبش باریک شده اگر عمل نشه خطر داره البته دکتر تبریز گفت چه عمل بشه چه نشه فرقی به حالش نمیکنه اگر عمل نشه خطری اورا تهدیت میکنه ازت ممنون میشم جوابم بدی
Iran (Islamic Republic of)
محسن میرشاهی
۱۹:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
با سلام سن 38 سالمه یکساله که تعویض دریچه انجام دادم میخوستم بدونم میتونم ورزش بدن سازی انجام بدم درضمن قبل از عمل این ورزش و به تور حرفه ای انجام میدادم ممنون میشم اگه جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۵:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
باسلام
دختری ۲۳ ساله هستم،که تقربا یک سال است از ظهور یک سری از مویرگ های کوچک ابی و قرمز تیره روی پوست ران هایم به بیماری واریس مشکوکم.گاهی کبودی های بی دلیل را روی پاهایم مشاهده میکنم.این رگ ها انچنان وسعتی برروی پوستم پیدانکرده اما ظهور انها با درد و سوزن سوزن شدن همراه است.
میخواستم تا قبل از وخیم شدن این حالات به واریسی یا عدم واریسی بودن این رگ ها پی ببرم.بیشتراز لحاظ زیبایی برایم حائز اهمیت است.
ممنون و متشکر.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
مننمم
Iran (Islamic Republic of)
بيتا
۲۰:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید,پدر من تنگی دریچه آئورت داره ,مادرزادی هست
آیا میتونه عمل جراحی دیگه ای انجام بده?
Iran (Islamic Republic of)
بيتا
۲۰:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید,پدر من تنگی دریچه آئورت داره ,مادرزادی هست
آیا میتونه عمل جراحی دیگه ای انجام بده?
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۸:۴۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام خسته نباشیدمن سه سال دچار اضطراب شدید شدم ازوقتی که بینی عمل کردم قلب درد وقفسه ی سینم درد شدید ودست چپم دردمی گیره دوبار اکو وهلتر ونوا قلبم گرفتم گفتن مشکلی نداری فقط افتادگی دریچه میترال داری که اونم مشکلی نداره به نظرشماباید چه کارکنم 
Iran (Islamic Republic of)
خاتونباغی
۲۳:۴۵ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
راستی سنم ۳۲ ساله شغلم کارمند بانکه
Iran (Islamic Republic of)
خاتونباغی
۲۳:۴۴ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
با سلام خدمت آقای دکتر من سه شب پیش بعد از یک نارحتی روحی دچار درد قلب شدم ، شب بعدش رفتم دکتر، علائم حیاتی یعنی فشار و نبض و اکسیژن خون نرمال بود، بعدش نوار قلب هم کاملا نرمال، و آزمایش قلب ck-mb شده بود ۱۷ و troponin شده بود بیشتر از پنج دهم، حالا دکتر گفتند که موردی نیست و فردا قرار است برم اکو کاردیوگرافی، خواستم راهنمایی کنید چون درد قلب دارم هنوز، ضمنا من قدم ۱۷۲ و وزنم ۹۵ کیلو هستش، خیلی وقت بود ورزشی نکرده بودم ولی ۱۰ روز قبل قلب دردم ورزش پیاده روی سریع با سرعت ۱۰ کیلومتر بر ساعت انجام میدم، فکر کردم شاید از این پیاده روی باشه، تشکر و خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
امیر رحمانیسک
۱۶:۴۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۶
سکته قلبی کرد بیست پنج درصد قلبش کار می کند الان می خواد عمل فتق بکند البته فنر هم گذاشته دکتر گفته نمی توان بیهوش کنند بابی حسی هم امکان خالی بودن قلبش هست چه کار باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
محمد سام
۱۹:۵۷ ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام من پسری 26 ساله هستم و از 15 سالگی.متوجه شدم ک نارسایی قلبی دارم اولیل خیلی نادیده میگرفتمش ک نتیجهی حوبی نداشت ب خودم اومدم و شروع کردم ب خوردن ب موقع داروهام و مراجهی ب موقع ب دکترم و ورزش های خیلی سبک الان 3 ساله ک بهبود کامل پیدا کردم خاستم فقط گوشزد کنم ناامید نشید تلاش کنید زندگی ارزششو داره
United States of America
nazanin
۱۷:۳۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۶
سلام.من مادرم 57ساله هستن.چند ماه پیش متوجه شدیم مشکل دریچه دارن و دوتا رگشون تو انژیو پیدا نشد ی رگ دیگر هم گشاد شده.اما به دلیل پایین بودن ای اف قلب جراحی نکردن.ای قلبشون 25 تشخیص داده شده.الان قرص پیلاویکس مصرف میکنه.ولی همیشه درد داره به هیچ وجه هم نمیتونه از خونه بره بیرون.میشه راهنماییم کنین؟امکان داره بعد از مصرف این قرص هم جراحی انجام بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
نادر مختاری
۱۲:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
علت کبودی پشت بعد از فوت ناشی از ایست قلبی چیست؟


با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
گلناز
۰۹:۰۶ ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
باسلام و خسته نباشید…پدرم ۶۳ سالشون هست یکماه پیش آنژیو کردن دو رگ باز شد اما هنوز یک رگ بسته دارند چون حین عمل سکته کردند و به سختی و با خواست خدا مجدد احیا شدند و همچنان یک رگ بسته دارند و در سی سی یو هستند چون کلیه ها عمل نمیکنن و در حال دیالیز هستن کرانتینه کلیه شون بالاست و نوسان داره. دکتر قلبشون میگن باید چند بار دیگه دیالیز بشه شاید کلیه ها عمل کرد البته فقط یک بار سم دفع کرد . ولی دکتر کلیه میگن باید عمل قلب کنن و دیالیزی بمونن….. لطفا راهنمایی کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
تمنا
۰۱:۱۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
سلام.من یه دختر 15 ساله هستم.دوسالی هست که ضربا قلبم رو توی هرزمانی احساس میکنم.اما العا چند ماهه که بطور عجیبی ضربان ها قطع شدن و فقط زمانی که از خواب بیدار میشم احساس میشن.ولی خیلی شدید تر از قبل.طوری که بلوزم و پتوی روم به لرزه میوفته یا اگه موبایل یا کنترلی چیزی روی سینم باشه به وضوح تکون خوردنشون دیده میشه.تاحالا به خانوادم نگفتم.دلم نمیخواد کسی بدونه.میخواستم ببینم دقیقا مشکل من چیه؟اصلا مشکلی دارم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۱۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
سلام نامزده من بیماری قلبی داره و گفتن باید،پیوند بشه.لطفا بگین باید شرایط عمومیش چطور باشه که واسه عمل پیوند اماده لاشه.الان سی درصد از قلبش کار میکنه و چند ماهه که بیمارستانه.تو رو خدا راهنمایی،کنید
Iran (Islamic Republic of)
Kosar
۲۰:۳۹ ۲۰ دی ۱۳۹۵
سلام من پدرم چند روزى هست كه انژيو گرافى انجام داده دكتر گفتن سه تا از رگ ها از پايين باريك شدن ولى فنر نزاشتن وگفتند با پياده روى و دارو احتمال خوب شدن هست اما پدرم همش احساس خستگى دارند و خواب هستند أيا مشكل جدى است يا خير؟؟ اين خواب برايشان مشكل إيجاد خواهد كرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۱ ۰۴ دی ۱۳۹۵
سلام من پدرم دوتا از رگهای قلبش بسته است دکتر گفته باید عمل قلب باز انحام بده آیااین عمل خطرناک است

خیلی نگرانم خواهش میکنم جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
z...
۲۳:۰۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
سلام من دختری ۱۷ ساله هستم بعضی اوقات حس میکنم قلبم بین استخوان هام گیر میکنه گاهی اوقات هم خیلی شدید تیر میکشه و بعدش سمت چپ صورتم شروع به درد میکنه علتش چیه؟میخوابم هم حس میکنم به قلبم فشار میاد
Iran (Islamic Republic of)
z...
۲۳:۰۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
سلام من دختری ۱۷ ساله هستم بعضی اوقات حس میکنم قلبم بین استخوان هام گیر میکنه گاهی اوقات هم خیلی شدید تیر میکشه و بعدش سمت چپ صورتم شروع به درد میکنه علتش چیه؟میخوابم هم حس میکنم به قلبم فشار میاد
Saudi Arabia
نرگس
۰۰:۳۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۵
سلام من 15 سالمه اصلا ضربان قلب ندارم به دکتر مراجعه کردم معاینه کردند ایشان هم گفتند که ضربان نداری لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۸:۲۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۵
سلام خسته نباشین من یک پسر 18ساله هستم قلبم تپش داره ولی اگه دقت کنم میتونم حس کنم ولی یکدفعه یک تپش محکم میزنه بعد برمیگرده به حالت اول نمیدونم ریتم قلبیه یا مال کم خونی اگه میشه راهنماییم کنیم مرسی اگه جواب رو به ایمیلم بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۵
باسلام من سه رگ قلبم کامل بسته شده یکماه است که این اتفاق افتاده دکتر رفتم گفتند فوری باید عمل کنی به دلایلی عمل نکرده ام الان قفسه سینه ام درد وسوزش دارد وخیلی ناراحتم ایا غیرازعمل راه درمانی هست ؟باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
با سلام
هر از گاهی طپش قلب میگیرم و موقع بالا رفتن از پله ها نفس کم میارم دوست دارم نفس عمیق بکشم. بعضی اوقات موقع خوندن کتاب با صدای بلند باز نفس کم میارم. مشکل ازقلب ؟لطفا راهنمایی کنید.تشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
باعرض سلام و خسته نباشید .
من پسری ۲۱ ساله هستم که پنج سال پیش قلبم رو عمل کردم ودلیلش هم بیماری مادرزادی بود ک همان ای اس دی نام دارد .من تا الان مثل بقیه دوستام فوتبال بازی میکردم و کار هم میکردم که از چندوقت پیش سینه سمت چپم درد میکنه و گاهی ب کتف دست چپم هم درش میرود و گاهی هم زیر بغل سمت چپم تانزدیک کمرم و احساس میکنم وقتی جسم یکم سنگینی بلند میکنم دردش باز میاد و دردش ثابت نیست و بعضی وقتا قطع هم میشود و اکو رفتم گفتن مشکلی نیست ولی دردش الان هست و وقتی عصبی میشوم دردش هم باز میاد.اگرمیشود راهنماییم بکنید.ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
با سلام
من دختری 21 ساله هستم که سه ماه پیش دچار تپش قلب شدم و به پزشک مراجعه کردم که ضربان قلبم طبیعی بود و دکتر گفت که از استرس شده وبرام قرص پرانول و ویتامین دی نوشت که دوروز بعد مشکلم حل شد و دیگه قرص نخوردم حالا تپش قلبم بعد از سه ماه برگشته ،به نظر تون من چی کار کنم تپش قلبم نگران کننده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۵
دختری 22 ساله هستم باتوجه به سیتی انژیو که انجام دادم مشخص شد که یکی از رگ های اصلی قلبم داخل ماهیچه قلبم قرار گرفته که باعث تنگی نفس و درد قفسه سینه در من میشود دارو هم تاثیری در بهبود حالم ندارد میخواستم بپرسم که ایا این مشکل من قابل حل است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
با سلام...نامزده من افتادگی درچه میترال داره.آیا ممکنه این افتادگی به بچمون هم انتقال پیدا کنه و مشکل قلبی براش ایجاد بشه..ممنون میشم پاسخ بدبد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
سلام پسری 24 ساله ام من تقریبا یکی دو هفته ای هست قلبم درد میکنه_دردش تقریبا روزی یبار یا دو روزی یبار اتفاق می افته و حدودای ده ثانیه بیشتر طول نمیکشه _دردش هم درد داخلی قلب نیست و احساس میکنم بیرون قلب هست و دردش هم جوریه ک تیر میکشه_یکی دو سال پیش هم همین مشکل رو داشتم ولی توی یه بازه زمانی طولانی تری انجام میشد مثلا ماهی یبار یا شایدم دوبار دکتر که رفتم گفت تنگ شدگی دریچه میتراله در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم نه از لحاظ تحرک و نه از لحاظ تمرینات ورزشی _اگر یکم توضیح بدید و راهنمایی کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
با سلام و خسته نباشید
من پدرم 72 سالشه و این روزا قراره عمل پروستات بکنه و از یه طرف دکتر میگه خیلی ضعیفه و یکی از دریچه های قلبش گرفته شده آیا این عمل مشکلی ایجاد میکنه
و اصلا از عمل سالم در میاد
و بعد از عمل با یک دریچه گرفته شده میتونه راحت زندگی کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام . من 17 سالمه . موقع استراحت و یا موقعی که ثابت بدون هیچ حرکتی یک جا می مونم ضربان قلبم رو حس میکنم . بعضی وقتهام به ندرت درد خیلی خفیف و کم و گاهی شدید رو در ناحیه سمت چپ سینه ام و در کنار قلبم حس میکنم اما با خودم میگم شاید توهمه و چون به خودم تلقین میکنم!در ضمن من لوزه هم دارم و همینطور انحراف بینی و بهمین دلیل تنفسم نامنظمه و ممکنه ربطی به قلبم داشته باشه؟لازمه نوار قلب بدم؟
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
سلام پدر من 41 سال دارد و دوعمل قلب باز و دریچه ی میترال انجام داده و 2 ماه میگذرد و الان 3 روزه میگه راه گلوم بسته شده تنگی نفس دارم لطفا راه حل این مشکل را بهم بدین خواهش میکنم چون گریه هم میکنه و استرس آن بالاست لطفا یک راه حل بدید .تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
سلام...من هفده سالم هست.و وقتی ک شب ها دراز میکشم روی شونه سمت چپم بی دلیل تپش قلب به سراغم میاد...و حدودشش یا هفت دقیقه اینجوریم..بعدشم وقتی روی مبل هستم و دست چپم زیر چونم احساس فشار در قلبم میکنم...میخواستم ببینم ایا لازمه به پزشک مراجعه کنم؟؟ممنون میشم جواب بدید...متشکر.از سایت خوبتون..
Finland
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ تير ۱۳۹۵
با سلام.
همسر من36 سال دارد. مدتیست که از درد قلب و دست رنج میکشد طی این چند سال به دفعات زیاد به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و حتی در چندین مورد به صورت اورژانسی به بیمارستان قلب رفته است اما پس از چکاب کامل و نوارهای قلبی وتست ورزش و اکوهایی که انجام میدهد دکتر قلب مشکل را بیماری قلبی نمیداند. در چندین مورد دکترها قرص ارامبخش تجویز کرده اند که پس از اتمام دارو مجددا درد بازگشته است.اخیرا علاوه بر این دردها در کف دست و کف پای چپ و زیر بغل او نیز درد احساس میشود و او درد وفشار زیادی را در این نواحی و قفسه سینه و فلبش تحمل میکند.اگر ممکن است بنده را راهنمایی کنید که چکاری میتوان انجام داد و منشا این دردها چه چیز میتواند باشد. با تشکر بسیار از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۱۲ تير ۱۳۹۵
سلام متاهل هستم 34 سالمه امروز بطور ناگهاني قلبم درد گرفت و احساس سنگيني كردم ب نظر شما مي تواند علاىم سكته قلبي باشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۷ تير ۱۳۹۵
من مشکل تپش قلب دارم چکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام اقای دکتر یه هفته ای میشه قسمت ساعد دست چپم دردی میگیره طوریکه دست چپم را نمی تونم دولا کنم شب بیدارم میکنه و امروز زده به کف دست چپ و از انگشت سبابه درد میگیره لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام من افتادگی دریچه میترال دارم تو سایتایه پزشکی زده عوارضش مرگ ناگهانی و سنگوب است آیا واسه منه 20ساله ک پسر هستم خطرناکه؟آیا مطالبشون راسته؟
Afghanistan
ناشناس
۱۹:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام من 17 سال دارم مدت دو سال من قرصهای اعصاب خوردم ولی من عصبی نیستم خانواده ام
میگفت شاید عصبی باشی من مدت چند ماه پیش قلب درد گرفتم وتاحالا ادامه دارد بعضی وقتها قلبم



دردمیگیرد احساس خستهگی دارد عرق زیاد دارم تپش قلب هم دارم بعضی اوقات گردنم هم درد میگیرد خوابم زیاد است گیج هم میشوم اما بعضی اوقات با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام خسته نباشی...من خانم هستم مجرد 31 ساله.از بدو تولد ب بیماری قلبی مادر زادی مبتلا هستم بین بطن راست و چپم سوراخ بود.تحت نظر بودم.نه سالگی آنژیوگرافی کردم گفتن بغلت فشار ریوی عمل نمیشم.متاسفانه سه ماه حالم بد شده.در حال استراحت احساس کوفتگی.تنگ نفسی دارم.اکو مری انجام دادم گفتن فشار ریه 90 و ب بیماری hhp مبتلا شدم...بیماری قلبی من اول vsd بود بنظرم پیشرفت کرده...سوال داشتم 1) آیا درمان قحطی داره؟ تا چن سال دوام میآوریم زنده بمونیم؟ ؟2) آیا تحت نظر باشیم میتونیم در آینده باردار بشیم.؟؟با تشکر زنده باشید 95.2.25
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام من 21سالمه درد قفسه سینه داشتم رفتم متخصص قلب اکو گرفت گفت افتادگی دریچه داری ی سری قرصم داد ولی من نخوردم حس میکردم بدتر استرس بهم وارد میسشه ایا قرص نخورم ضررداره؟سوال بعد ب من گفتن کوه نوردی نرو ورزش بدنسازیم نکن ایا درسته برا کسایی ک افتادگی دریچه دارن بده؟؟تروخدا راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام آقای دکتر من به مدت 6 ماهه که دچار آریتمی شدم 2 بار حمله ی فیبریلاسیون دهلیزی بهم دست داده من قرص فلیکایینید و پروپرانل 20 مصرف میکنم اگر مصرف نکنم حتی موقع راه رفتن هم قلبم یه طوری میزنه نه مداوم ولی اگر بدون قرص فعالیت فیزیکی زیادی انجام بدم دوباره حمله فیبریلاسیون بهم دست میده . و دائم باید بدنم رو فلیکاینید باشه
۱۲
آخرین اخبار