لرستان/

صدور 36 تن محصول بهداشتی و دارویی به اروپا و آسیا

مدیرعامل شرکت داروسازی و تولید محصولات بهداشتی دکتر جهانگیر گفت: در 6 ماهه نخست امسال 36 تن محصول بهداشتی و دارویی به خارج کشور صادر شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران دکترحسین جهانگیر، افزود: با توجه به اینکه لرستان یکی از قطب‎های گیاهان دارویی کشور است از این پتانسیل در راستای ساخت اقلام بهداشتی و دارویی استفاده کرده‎ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 39 قلم محصول در این شرکت تولید می‎شود، ادامه داد: برای تولید این محصولات از 49 گیاه دارویی استفاده شده که بخش اعظمی از این گیاهان مربوط به لرستان است و مابقی را نیز از استان‎های مرکزی، چهارمحال و بختیاری و کرمان مهیا می‎کنیم.

مدیرعامل شرکت داروسازی و تولید محصولات بهداشتی دکتر جهانگیر اضافه کرد: در حال حاضر شامپو سبوس برنج، شامپو پروتئینه گیاهی سویا، ژل کتیرا، نرم‎کننده موی سر، ژل حالت ‎دهنده موی سر، شامپو روغن درخت چای، شامپوی چای سبز، شامپو رزماری و شامپوی تثبیت کننده رنگ مو در این شرکت تولید می‎شود.

جهانگیر بیان کرد: در 6 ماهه اول امسال، 36 تن محصولات بهداشتی و دارویی به کشورهای کره جنوبی، انگلستان، افغانستان، ارمنستان، عراق و ازبکستان از طریق گمرک لرستان صادر شده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: دارو ، صادرات ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.