استاندار تهران درباره تقسیم تهران گفت: باید با کارشناسان و صاحب‌نظران در این زمینه مشورت شود و نمی‌توان با 4 مصاحبه به این نتیجه رسید که تهران باید تقسیم شود.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی در دیدار با احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران و محمد مهدی تندگویان عضو شورای اسلامی شهر تهران، در جمع خبرنگاران گفت: تهران پیشانی نظام است و این پیشانی نباید کدر باشد.

وی با تاکید بر تعامل بین شورای شهر تهران، شهرداری و استانداری، افزود: شروع این تعامل با وجود مسجدجامعی در استانداری تهران آغاز شد.
هاشمی  خاطرنشان کرد: امیدواریم با این تعامل بین سه دستگاه بتوانیم مصوبات بهتری را در شورای شهر تهران برای آرامش و آسایش مردم داشته باشیم.

استاندار تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه نظری در خصوص تقسیم استان تهران اظهارداشت: بنده تا به یک نظر کارشناسی نرسيم اظهارنظری در این خصوص نمی‌کنم.
وی تاکید کرد: باید با کارشناسان و صاحب‌نظران در این زمینه مشورت شود و نمی‌توان با 4 مصاحبه به این نتیجه رسید که تهران باید تقسیم شود.

استاندار تهران متذکر شد: اگر دولت نظر به تقسیم تهران داشته باشد استانداری بالطبع مصوبات هیئت دولت را اجرایی خواهد کرد./ل

برچسب ها: تقسیم ، تهران ، کار ، کارشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
لطفا از همه ساکنان پایتخت نظر سنجی کنید.این خیلی ناعادلانه هستش که از ما ها که یه عمر اجدادمون در مناطق اصیل ساکن بودند و حالا ما که ساکنان تهران عزیز هستیم فقط با نظر یه سری نماینده که از مناطقی خارج از شهر ما هستند و پیشنهاد تقسیم دادن این کار را کنید. ما ها راضی نیستیم.
آخرین اخبار