البرز/

رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری، خدمات‌رسانی را در البرز دشوار کرده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مهمترین موانع موجود در مسیر ارائه خدمات مطلوب به مردم البرز رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری آن است‌.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، دکتر محمد حسن ناصری امروز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی چشم پزشکی نور البرز گفت: از زمان تشکیل استان البرز تاکنون اقدامات مثبتی در حوزه بهداشت و درمان رقم خورده است که از مهمترین آنها می‌توان به فعالیت مستقل دانشگاه علوم پزشکی البرز با ظرفیت پنج دانشکده اشاره کرد.

وی افزود: قرار گرفتن استان البرز در کنار پایتخت باعث شده این استان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بویژه در حوزه خدمات و اقدامات درمانی با مشکلاتی مواجه باشند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: در این راستا مهمترین موانع موجود در مسیر ارائه خدمات مطلوب به مردم رشد سریع جمعیت و مهاجرپذیری آن است که باعث شده در کنار تحریم‌هایی که طی سال‌های اخیر بر کشور تحمیل شد، موجبات برخی معضلات را فراهم کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تصریح کرد: در چنین شرایطی حضور فعال بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف بویژه حوزه درمان و خدمات پزشکی این استان را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهد.

ناصری درپایان گفت: حضور و فعالیت بخش‌های خصوصی در کنار فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی البرز نکته قابل تاملی است که در برنامه‌های این دانشگاه قرار داشته و می‌تواند از هدر‌رفت سرمایه‌های مختلف مردم جلوگیری کند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: البرز ، جمعیت ، مهاجرپذیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.