مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: مصوبات سفر رهبري براي صنعت استان بر توسعه صنعت به حل مشكلات صنعتگران استان انجاميد

.

محمدرضا باقري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، افزود : توسعه خوشه صنعتی فرش دستباف و آبنبات استان از محل بودجه سفر رهبری یک میلیارد و 710 میلیون ریال اعتبار گرفته است.

وي گفت: برای اجرای زیرساخت های شهرک تخصصی فرش و منسوجات دستباف استان هم در این سفر 20 میلیارد ریال در سال 92 مصوب شده است .

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان حضور بنياد بركت در این سفر در استان برای کمک و همیاری به بهبود و ارتقاء توانمندی اقتصادی و کارآفرینی واحدهاي توليدي را اقدامی تاثيرگذار عنوان کرد.

وي افزود: 57 طرح صنعتي مستقر در داخل و خارج از شهركها و نواحي صنعتي استان ، برای تامين مالي به بنياد بركت معرفي شدند.

باقری گفت : از اين طرح ها/ 5 طرح با بنياد بركت عقد قرارداد شده، 2 طرح در مراحل پاياني عقد قرارداد و 5 طرح ديگر نيز مورد موافقت بنياد بركت قرارگرفته و درحال تكميل مدارك هستند.

وی اختصاص8 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای تصفیه خانه صنعتي شهرک صنعتی شماره 2 بجنورد (بيدك) را از دیگر مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان عنوان کرد و افزود: تامین نیمی از این میزان از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ايران تعهد شده بود و بقیه هم باید محل اعتبارت استان تامین شود که تا کنون یک میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ايران اختصاص یافته است.

با قری گفت: مطالعه و طراحی اولیه تصفيه خانه شهرك صنعتي شماره2 بجنورد انجام شده و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب داخلی هم با 20 درصد پیشرفت در حال انجام است.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان گفت : اجراي كامل مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان خراسان شمالي مسلما تغييرات چشمگيري را در صنعت استان ايجاد مي كند/س

برچسب ها: سفر ، رهبر ، توسعه ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.