استاندار كهگيلويه و بويراحمد گفت: توسعه و پيشرفت روستاهاي اين استان مستلزم شناخت دقيق نيازها و ظرفيت هاي اقتصادي وطبيعي مناطق روستايي است.

 سيد موسي خادمي در بازديد از پروژه هاي روستايي گچساران در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: تكميل پروژه هاي عمراني وخدمات رساني در روستاها موجب توانمند سازي اين مناطق مي شود.
وي بيان كرد: متولان امر با استفاده از قابليتها و ظرفيت هاي موجود در روستاها براي توسعه آباداني هر چه بيشتر روستاها از هيچ تلاشي دريغ نكنند.
خادمي تصريح كرد: ايجاد اشتغال پايدار، آبرساني به زمين هاي كشاورزي، اعطاي تسهيلات كشاورزي و تامين زير ساخت هاي مورد نياز در جلوگيري از مهاجرت روستايان به شهرها نقش بسزايي دارد.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد بر لزوم تدوين برنامه منسجم و همسو با هدف توسعه مناطق روستايي دولت يازدهم تاكيد كرد و گفت: يكي از دغدغه هاي اصلي دولت تدبير و اميد توجه به مناطق روستايي و رفع مشكلات آنها است.
خادمي گفت: متوليان امر بايد مسايل و مشكلات روستاها را شناسايي بر اساس اولويت نسبت به رفع آنها اقدام كند.
وي ابراز كرد: خدمات رساني به مردم در نظام مقدس جمهوري اسلام يك توفيق الهي است كه به مسوولان داده شده كه بايد قدردان آن باشند.
خادمي تصريح كرد: جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز در مناطق روستايي و بهسازي و مقاوم سازي مساكن روستايي از عمده وظايفي است كه بايد با همت و اراده جمعي مسوولان تحقق يابد./س
برچسب ها: توسعه ، روستا ، شناخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.