بازي در كنار "شقايق دهقان" برايم لذت بخش است و هميشه علاقمند به همبازي بودن با او بودم.

"بهاره رهنما" بازيگر نقش "پريسا" سريال "پژمان" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص پذيرش اين نقش گفت: با وجود اينكه بازي در كار طنز نيازمند هوشمندي متفاوت است و همچنين جنبه تأثيرگذاري آن بر روي مردم غمگين، لذت بخش است اما بدليل نوشتن و كار در تئاتر گزيده تر به طنز نگاه و آن را انتخاب مي كنم.

وي افزود: ماه مبارك رمضان سال 91 در يك كار رئال با نام "خداحافظ بچه" نقش آفريني كردم و بعد از آن مي خواستم بازي در كار طنز را تجربه كنم كه پيمان قاسم خاني و سروش صحت اين فرصت را در اختيار من قرار دادند.


وي در خصوص نقش "پريسا" در اين سريال اظهار داشت: اين نقش، كاريكاتوري از زن مدرن امروزي، كه بخشي از فعاليت واقعي خود من را به تصوير مي كشند.

وي ادامه داد: من خود به اين نقش، شخصيت داده و آن را خلق كردم و به نظرم اين كاراكتر بهترين شخصيت زن تلويزيون در طول اين سال ها بوده است.

"رهنما" در خصوص بازخورد مردم نسبت به نقش خود عنوان كرد: در كوچه و خيابان و يا حتي در حين رانندگي مردم با بيان تكه كلام هاي من در سريال رضايت و خوشحالي خود را ابراز مي كنند.

وي تصريح كرد: مردم تاكنون خيلي زياد از اين سريال استقبال كردند و حتي برخي ها مي گويند كه بعد از مدت ها با سريال "پژمان" دوباره تلويزيون تماشا مي كنيم

"رهنما" در خصوص تطابق حاصل كار با فيلم نامه بيان كرد: به طور كلي سبك بازي من به گونه اي است كه خودم چيزهايي را در تعامل با نويسنده به آن اضافه مي كنم.

"رهنما" افزود: من هر روز با ايده هاي جديد سر صحنه مي آمدم و پس از بيان ايده هايم، آن ها را در قسمت هاي بعدي به كار اضافه مي كردم. در رفتارهاي بدني، حركت و نگاه كردن 90 درصد از پيشنهادات و ايده هايم مورد قبول واقع مي شود چرا كه من به كليت كار اهميت مي دهم.


وي در خصوص سكانس مورد علاقه خود در اين سريال اظهار داشت: سكانسي كه بچه ها تصميم به دزدي مي گيرند و پژمان كنار ديوار مي ايستد را بيشتر از همه سكانس ها دوست دارم.

"رهنما" در خصوص نويسندگي "پيمان قاسم خاني" عنوان كرد: به نظر من "پيمان قاسم خاني" جدا از اينكه همسر من است به قدري نويسنده فوق العاده اي است كه كار كردن با او براي هر بازيگري يك موقعيت خوبي را به وجود مي آورد.

وي در اين باره تصريح كرد: به يادماندني ترين كارهايم به مانند "عشق موتور 200" ، "ورود آقايان ممنوع" و ... كارهايي بوده كه "پيمان قاسم خاني" نويسندگي آن را به عهده داشته است.

"رهنما" در خصوص همكاري با "شقايق دهقان" اظهار داشت: من و "شقايق دهقان" ارتباط خوبي با هم داريم و هميشه دوست داشتم كه با وي در سريالي همكاري داشته باشم از آنجا كه من بدليل نوشتن نسبت به "دهقان" خيلي در كارهاي برادران قاسم خاني نبوده ام و در حدود 20 سال تنها در دو كار با وي همكاري داشتم، از همبازي شدن با شقايق در سريال "پژمان" بسيار لذت بردم.

"رهنما" در خصوص موضوع سريال "پژمان" بيان كرد: مرگ ستاره ها در مورد هنرمنداني كه سوپراستار هستند و تنها مشغول فعاليت در عرصه تصوير هستند، صدق مي كند اما براي هنرمنداني كه در كنار كار بازيگري به كارهاي آكادميك، تدريس و تئاتر مشغول هستند هيچگاه رخ نمي دهد.
وي در خصوص فعاليت خود در عرصه تئاتر گفت: هم اكنون مشغول بازي در تئاتر "عامرانه، عاشقانه، قاتلانه" به كارگرداني "ساناز بيات" هستم كه مستندي از زندگي زنان قاتل را به تصوير مي كشد كه هر روز ساعت 19:30 در سالن اكو اقدسيه به روي صحنه مي رود.

رهنما در خصوص فعاليت در عرصه سينما خاطرنشان كرد: در فيلم سينمايي "طبقه حساس" به كارگرداني "كمال تبريزي" نيز به ايفاي نقش پرداختم كه در سي و دومين جشنواره فيلم فجر حضور خواهد داشت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.