800 داوطلب عضو طرح دوام محلات شمال تهران با حضور در مراسم گردهمایی داوطلبان واکنش اضطراری محلات شمال تهران (دوام)در خصوص امداد رسانی سریع نجات جان آسیب دیدگان ادای سوگند کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در این مراسم فاطمه صالح  معاون آموزش ومشارکتهای مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  خطاب به اجتماع دوامیان اظهار داشت: شما عزیزان منتخبینی هستید که در روح وجانتان عشق به هم نوع تنیده شده و برای یک هدف بالا انتخاب شده اید و ماموریتی دارید ذاتی که انسان دوستی و نوع دوستی است و شما این توانایی و قابلیت های فردی را در خود تقویت کردید تا در زمان لازم  در اختیار همنوعان  وهم محله ای های خود قرار دهید.
 
وی افزود: اکنون در شهر تهران گروههای داوطلبی داریم که می توانند در زمان حادثه به خودشان ودیگران کمک کنند  و همچنین درشرایط عادی با وحدت رویه وهمفکری و همکاری که می توانند با هم داشته باشند در تمام بحث های مدیریت شهری و فعالیتهای محله ای فعالیت خوب و پویایی داشته باشند.
 
کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری  منطقه یک نیز با اشاره به بازدهی خوب اعضای طرح دوام محلات شمال تهران تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 800 نفر در 26 محله شمال تهران در طرح دوام عضو هستند که 800 نفر از آنها دوره های آموزشی خود را در طی 12 ماه گذشته به پایان رسانده  و مدارک پایان دوره را دریافت خواهند کرد و تا پایان سال تعداددوامیان  منطقه به 2 هزار و 300 نفر خواهد رسید.
 
وی  خاطر نشان ساخت: برای تداوم و پایدارسازی گروه های دوام ،  تجهیز گروههای دوام واستقرار کانکس های دوام در سطح محلات به تدریج برای استفاده دوامیان درزمان بروز بحران مستقر خواهد شد وبرنامه های دیگری با هماهنگی با معاونت اجتماعی منطقه برای استفاده دوامیان از مجموعه های ورزشی و تورهای آموزشی در نظر گرفته شده است.
 
گفتنی است بر پایی نمایشگاه تخصصی ، مسابقه آموزه های رقابتی ، اهدای جوایز ،  موسیقی سنتی و برگزاری جنگ و مسابقه و اعطای مدارک و... از جمله برنامه های مراسم تحلیف اعضای گروه دوام بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار