در بیانیه پایانی نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت تاکيد شد

مذاكرات را تنها برپايه اصول انقلاب اسلامي مي‌پذيریم

در بيانيه پاياني نشست دو روزه دفتر تحکیم وحدت عنوان شد: مذاکره با آمریکا و غرب را تنها بر پایه اصول انقلاب اسلامی و منافع و حقوق ملت ایران می‌پذیریم و اگر در این مذاکرات برای نیل به اهداف بر سر حقوق این ملت شریف معامله‌ای صورت گیرد، این مذاکرات را از اساس نامشروع می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بيانيه پاياني نشست ساليانه دفتر تحكيم وحدت به شرح زير منشر شد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:  

با سلام و درود به روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص شهدای دفتر تحکیم وحدت به اطلاع می‌رساند نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت در روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 مهر ماه 92 با حضور برخی انجمن‌های اسلامی دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه امیرکبیر برگزار و علاوه بر برگزاری نشست‌هایی درباره رابطه با آمریکا در پایان انتخابات شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت نیز برگزار شد.   
 
محورهای زیر را به عنوان بیانیه پایانی نشست به اطلاع مردم فهیم ایران اسلامی، اقشار دانشگاهی و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران می‌رسانیم.   
 
1- ما انجمن‌های اسلامی دانشجویی مذاکره با آمریکا و غرب را تنها بر پایه اصول انقلاب اسلامی و منافع و حقوق ملت ایران می‌پذیریم و اگر در این مذاکرات برای نیل به اهداف بر سر حقوق این ملت شریف معامله‌ای صورت گیرد، این مذاکرات را از اساس نامشروع می‌دانیم.
 
2- ما انجمن‌های اسلامی دانشجویان خطاب به دولت محترم و خصوصا جناب آقای دکتر روحانی می‌گوییم که چشم امید مستضعفان جهان به عملکرد جمهوری اسلامی ایران است و عدم دیدار هیئت محترم در سفر اخیر به نیویورک با سران کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقایی را یکی از اشتباهات این سفر می‌دانیم و امیدواریم دولت محترم در آینده کاری خود تلاش مضاعف داشته و این امید به یاس بدل نشود.   
 
3- براساس سند چشم‌انداز 1404 به عنوان سندی فرادستی ما باید کشوری الهام بخش، فعال و موثر در جهان اسلام و تاثیرگذار بر همگرایی اسلامی شویم اکنون که ریاست جنبش عدم تعهد برعهده کشور ماست فرصت تاریخی برای نیل به این اهداف عالی فراهم شده است ما انجمن‌های اسلامی دانشجویان از هیئت دیپلماسی جمهوری اسلامی و مخصوصا جناب آقای رئیس‌جمهور به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد انتظار داریم با برنامه ریزی ویژه به سمت تحقق این بند از سند چشم انداز قدم بردارد.   
 
4- در پایان عهد می‌بندیم برای حرکت اتحادیه دفتر تحکیم وحدت به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی و اهداف مصرح در مرامنامه خود کوتاهی نکنیم و اعلام می‌کنیم که نخواهیم گذاشت عده‌ای که منافع خود را در حرکت دفتر تحکیم وحدت برخلاف مرامنامه و قانون می‌بینند به اهداف خود برسند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار