کنسرت گروه موسیقی «هم آوایان» به سرپرستي و آهنگسازي حسين عليزاده و خوانندگي محمد معتمدي در آمل برگزار مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني موسيقي ايران(ناي)، حسين عليزاده و گروه هم آوايان در ادامه تورهاي شهرستانهاي خود 30 مهرماه به همراه محمد معتمدي ،پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی خواننده در شهر آمل به روي صحنه مي روند.

مهتاب اباذری تهیه کننده و مدیر باربد آمل با اعلام این خبر درباره جزئیات این کنسرت گفت:پس از اجرای موفق گروه «هم آوایان» در سالن همایشهای برج میلاد تهران، تور کنسرتهای شهرستان این گروه آغاز شد و این بار پس از برگزاری کنسرت هم آوایان در شهرهای شیراز و کرمانشاه، استان مازندران (شهر آمل) میزبان حسین علیزاده و گروه هم آوایان خواهد بود.

وی در ادامه افزود:این کنسرت در تاریخ 30 مهرماه سال جاری در 2 سانس (ساعت 19 الي 20:30 و 21:30 الي 23) در سالن اریکه آریایی آمل برگزار خواهد شد.

پژمان حدادی (تمبک، سازهای کوبه ای)، علی بوستان (سه تار، شورانگیز)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، بهنام سامانی (دف و سازهای کوبه ای)، نگار بوبان (عود)، پریچهر خواجه (قانون)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار) و محمد انشایی (قیچک) به عنوان نوازنده در کنسرت گروه «هم آوایان» به اجرا خواهند پرداخت.

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار