اولين آلبوم «مهدي افشار» تا پايان سال جاري وارد بازار موسيقي پاپ خواهد شد.

«مهدي افشار» خواننده‌ي موسيقي پاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ي موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: فعاليت هنري‌ام را از سال 81، با توليد قطعاتي براي سازمان «صدا و سيما» آغاز كردم و پس از آن نيز تيتراژ فيلم سينمايي «پازل» به كارگرداني «جمشيد آهنگراني» را اجرا كردم.

وي در ادامه افزود: اولين آلبوم موسيقي‌ام با همكاري «حميد ره‌نورد»، «آقاي شاهين»، «محمد شاكر» و «بابك روزبه» در قالب 9 قطعه درحال توليد است و تا پايان سال جاري به بازار موسيقي عرضه خواهد شد.

اين خواننده همچنين درخصوص تيتراژ فيلم‌هاي سينمايي و سريال‌هاي تلويزيوني عنوان كرد: در حال حاضر بسياري از تهيه كنندگان فيلم و سريال، تيتراژ اين آثار را به مزايده مي‌گذراند، زيرا اجراي تيتراژها، به طور قطع براي خوانندگان تازه كار كه قصد فعاليت در فضاي قانوني و مجاز را دارند، به منزله‌ي سكوي پرتاب است.

وي افزود: به همين سبب اين موضوع براي تهيه كنندگان به عنوان منبع درآمد تلقي مي شود.

اين خواننده درخصوص نقش بسزايي تنظيم در آثار هنري نيز تصريح كرد: كيفيت ترانه و ملودي در يك قطعه بسيار مهم است، اما نقش تنظيم نيز در يك اثر، حائزاهميت است، زيرا اين مقوله به شعر و ملودي شكل مي‌دهد و حتي مي‌تواند به اثري ساده و متوسط روح بخشد و سطح كيفي آن را ارتقا دهد.

«افشار» خاطرنشان كرد: با حضور دولت تدبير، دريچه‌هاي اميدي به روي موسيقي پاپ گشوده شده است، با ذكر اينكه در حال حاضر موسيقي پاپ پتانسيل ارتقا و پيشرفت را داراست. اميدوارم تقابل اين دو مقوله در بهبودي و درخشش موسيقي ايران را در پي داشته باشد.

گفتني است تيتراژ برنامه‌ي «حركت از نو» با صداي «مهدي افشار» هم‌اكنون از شبكه‌ي «جام‌جم» پخش مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.