رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از برپایی 516 چادر سلامت در 20 منطقه ی کم برخوردار کشور به مناسبت هفته ی کاهش بلایای طبیعی خبر داد.

فرحناز رافع درگفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   با اشاره به برنامه های این سازمان درهفته ی کاهش بلایای طبیعی گفت: این سازمان با مشارکت بسیج پزشکان داوطلب، خیرین و نیکوکاران در هفته ی کاهش بلایای طبیعی 538 کاروان نیکوکاری و سلامت را به 200 منطقه ی محروم کشور با محوریت غربالگری بیماری زنان، اعزام کرده است.
رئیس سازمان داوطلبان به بر پایی 516 چادر سلامت در مناطق اشاره کرد و بیان داشت: 34 هزار و 500 نفر از خدمات سلامت و بهداشتی کاروان ها بهره مند شدند و 28 هزار و 600 نفر نیز در چادر های سلامت ویزیت رایگان پزشکان مستقر در مناطق بهره مند شدند.
رافع در خصوص برنامه های ارائه شده در قالب کاروان های سلامت اظهار داشت: بهداشت باروری، آموزش کمک های اولیه به زنان و کودکان، بهداشت فردی دهان و دندان، امداد برای زنان وجوانان، مهارت های زندگی،‌کار آفرینی و اشتغال زنان، انجام جراحی های سرپایی، دلوجویی از سالمندان و اهدا خون از جمله خدمات ارائه شده در قالب کاروان های سلامت و نیکوکاری در هفته ی کاهش بلایای طبیعی بوده است.

گفتنی است 5 هزار پزشک و پیراپزشک در قالب 538 کاروان نیکوکاری و سلامت با محوریت غربالگری بیماری زنان در هفته ی کاهش بلایای طبیعی 200 نقطه ی کم برخوردار و محروم کشور به ارائه خدمات پرداختند.

برچسب ها: غربالگری ، پزشکان ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار