تجلیل از سادات شمال شرق تهران در دهه ولایت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برگزاری برنامه های ویژه بزرگداشت دهه ولایت در سطح محلات خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سمانه زمانی گرمسیری با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر و ولادت با سعادت امام هادی(ع) ویژه برنامه های مختلفی در سطح منطقه چهار برگزار می شود.
 
وی افزود: همزمان با این اعیاد خجسته، ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جشن های باشکوهی تحت عنوان «خورشید ولایت» شامل تجلیل از سادات و پیرغلامان اهل بیت برگزار می شود.
 
وی افزود: همچنین در این راستا غرفه های فرهنگی-هنری-ورزشی در مساجد و بوستانهای منتخب سطح منطقه با حضور مدیران محلات و رؤسای اجتماعی نواحی 9 گانه برپا می شود.
 
زمانی افزود: برگزاری تورهای گردشگری و زیارتی، برپایی سامانه های نشاط در روز جشن ولادت امام هادی (ع) در محلات، برگزاری نمایشگاه عکس ولایت با موضوع قربان تا غدیر،شب شعر ولایی،جلسه هم اندیشی نهج البلاغه با عنوان خطبه نور نشست هم اندیشی ولایت و غدیر خم از جمله برنامه های این اعیاد است.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 با اشاره به تجلیل از سادات منطقه 4 گفت: تجلیل از سادات منطقه و تجلیل از سادات و پیرغلامان اهل بیت در نواحی 9گانه همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر در  محلات 20 گانه منطقه از دیگر برنامه های فرهنگی این معاونت است.
 
وی خاطر نشان کرد: خانه های 3 گانه اداره فرهنگی شامل خانه قرآن و عترت،کتاب و فرهنگ و هنر جهت عضوگیری کانون های زیرمجموعه در جشن های ویژه دهه ولایت حضوری فعال در این ایام فرخنده خواهند داشت.
برچسب ها: تجلیل ، سادات ، تهران ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار