معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به انجام تعمیرات اساسی در خطوط انتقال، پالایشگاه های گاز و سایر بخش‌های صنعت گاز از آمادگی کامل این شرکت برای ورود به فصل سرد سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا غروی در تشریح وضعیت تاسیسات صنعت گاز برای زمستان سالجاری، گفت: تعميرات اساسي در خطوط انتقال، پالايشگاه‌هاي گاز و ساير بخش‌هاي اين صنعت عظيم انجام شده است.

وي  با اشاره به انجام تعمیرات اساسی در خطوط انتقال، پالایشگاه های گاز و سایر بخش‌های صنعت گاز از آمادگی کامل این شرکت برای ورود به فصل سرد سال خبر داد.
 
معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اعلام این که حدود هزار شهر و 15 هزار روستا در کل کشور از نعمت گاز برخوردارند گفت: برای انجام این امر بالغ بر 34 هزار کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع اجرا و بیش از 10 میلیون انشعاب گاز در کشور نصب شده است.
 
غروی با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 میلیون واحد مسکونی در کشور از گاز طبیعی استفاده می کنند و سهم گاز در سبد مصرف انرژی به 65 درصد رسیده است، گفت: هم اکنون بیش از 10 هزار واحد صنعتی عمده و7 هزار واحد صنعتی کوچک به شبکه سراسری گاز متصل است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار