رئیس فدراسیئون کاراته کشورمان تنها دلیل اعزام نشدن رهنما به مسابقات جهانی را عدم صدور ویزا می داند و می گوید که هیچ مشکلی بین وی و سرمربی تیم ملی وجود ندارد.

علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص حواشی پیش آمده پیرامون عدم صدور ویزا و اعزام نشدن رهنما، سرمربی تیم ملی امید و بزرگسالان به مسابقات جهانی اسپانیا گفت: متأسفانه چون از طرف سفارت کشورمان درخواست به ویزا شده بود آنها نیز به همین تعداد برای ما ویزا صادر کردند و این ناهماهنگی مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود: ما و فدراسیون کاراته هیچ مشکلی با فدراسیون جهانی نداریم و باز هم تأکید می کنم که این ناهماهنگی مربوط به سفارت بوده است ما 26 کاراته کا داریم 2 مربی و 2 همراه که مجموع آنها می شود 30 نفر.

به دلیل همین تعداد کمی که ویزا در اختیار فدراسیون قرار گرفته ما حتی از اعزام رهنما، سرمربی تیم ملی کشورمان به اسپانیا نیز باز ماندیم قرار بود 6 داور از کشورمان به این مسابقات اعزام شوند ولی با این تعداد ویزایی که در اختیارمان قرار گرفته اعزام آنها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است جدایی از اینها حتی ما نمی توانیم نائب رئیس فدراسیون را به این مسابقات اعزام کنیم.

سمندر در ادامه در خصوص اظهارات برخی سایت ها که اعزام نشدن رهنما را نقره داغ کردن وی از طرف فدراسیون دانسته بودند گفت: بنده به هیچ وجه دلیل این اظهارات را نمی دانم! رهنما رفیق ما و سرمربی تیم ملی کشور ماست ما اگر می خواستیم نسبت به ایشان موضع بگیریم که از سرمربی گری تیم ملی عزلش می کردیم این صحبت ها کاملا بی پایه و اساس است و بنده آن را تکذیب می کنم ما مشتاق و علاقمند بودیم که ایشان در کنار ملی پوشان در اسپانیا حضور داشته باشند ولی متاسفانه مشکلاتی ایجاد شده که کاری از دست ما بر نمی آید.

سمندر در ادامه تصریح کرد:  ما می خواستیم شش داور را به این مسابقات اعزام کنیم شما تصور کنید حتی اگر دو داور ما جهانی می شدند چقدر به نفع فدراسیون ما بود.

بنده اعلام می کنم که رهنما سرمربی تیم ماست و عدم اعزام وی به این مسابقات تنها یک دلیل دارد و آن نیز عدم گرفتن ویزا از سوی سفارت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شاید جالب باشد بدانید که بانوان  کاراته کای ما از من پرسیدند که با شرایط حال حاضر ما می توانیم خودمان  اقدام به اخذ ویزا  کنیم که بنده به آنها گفتم در این زمینه دستشان باز است چون واقعا بیش از این تعداد به ما ویزا نمی دهند حتی هتلی را که ما در آنجا رزرو کرده بودیم تعدادی اتاق هایش کنسل شد و به ما گفته که شما تنها مجوز اسکان 30 نفر را دارید! امیدوارم در آن مسابقات سربلند باشیم  و مطمئنم با درایت مربیان اعزام شده به این مسابقات جای خالی رهنما حس نخواهد شد.

 گفتنی است: پس از انتشار خبر عدم صدور ویزا برای سرمربی تیم  ملی کاراته کشورمان برخی از سایت ها گمانه زنی کرده بودند که شاید فدراسیون خواسته ایشان را نقره داغ کند که این فرضیه قویا توسط رئیس فدراسیون کاراته تکذیب شد.

پايان متن/آق
برچسب ها: سمندر ، کاراته ، رهنما ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار